Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shorty

Er en gutt på 18 som har unngått sex pga litt komplekser. Som overskriften sier - lengden på penis... Hva er egentlig normalt? Vg skrev 15cm her forleden, og når man selv bare måler 11cm, stiger ikke selvtilliten... Det jeg egentlig spør om her - har lengden mye å si..? 11cm er ikke mye å skryte av...

Har noe (for)stram hud - lar seg bare trekke/rulle rett under penishodet. Kan dette hindre full ereksjon? Blir det kaldt eller hvis jeg har trent har penis også en tendens til å trekke seg helt sammen - ikke særlig kult i dusjen etter kamp... Er det i såfall noe å gjøre med det?

Kompleksion...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57609-lengde-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dick of fury

Dette bør du ikke bekymre deg så masse over, det er klart at sjansen for å treffe på en jente som vil ha en større penis enn det du har finnes. Men da kan man jo si at det er like stor sjangs for at du treffer på en jente med slafsemus og hengebryster, evt. mini-bryster.

Min er også under gjennomsnittet selv om den er så erigert som den kan bli, men her forleden sa samboeren min at det var vondt for henne når den var så stiv og kom så langt inn :-)

Det vil jo si at om min penis hadde vært gjennomsnittlig eller lenger så hadde jeg aldri fått den så langt inn i henne som jeg ønsker!

I begynnelsen av forholdet sa hun at vi passet helt perfekt til hverandre "der nede og" det har jeg blitt overbevist om nå.

Så bare stol på at den er lang nok , det betyr vel ikke noe for deg om din kommende dame ikke er helt gjennomsnittlig vel?

Gjennomsnittet på "dybden" hos damene er kortere enn lengden på guttene også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57609-lengde-og-s%C3%A5nt/#findComment-243185
Del på andre sider

Annonse

Bulder&Brak

Det er ikke stort nok. Slik er det. Av og til så må man ta fornuften i bruk. Jo tykkere penis er jo nærmere klitoris vil skaftet komme, og jo sterke vil klitoris maseres. Dette har betyning for hvor bra det er å ha sex. Hvis det ikke er stort nok, må man gjøre det på andre måter.

Det må jeg.

Inget vits i å lure seg selv.

Om man er sammen med ei som er fryktelig slapp nedentil, er det naturligvis værre, men det har lite å si. Noen damer er dog "mindre" utstyrt nedentil, og passer da bedre sammen med en mann. Og klitoris sitter jo ofte litt her og der, har jeg intrykk av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57609-lengde-og-s%C3%A5nt/#findComment-247082
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...