Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 25 som har hatt problemer med ereksjonen ved de tre siste forsøk på samleier. (med ulike partnere). Har ikke vært tilstrekkelig stiv. Ved siste forsøk forsvant ereksjonen da jeg skulle ta på kondomet, jeg ble stressa og oppsatt på 'å få den opp igjen', men det hjalp ikke. Har hatt litt problemer tidligere også, men de har forsvunnet etter å 'ha ligget og kost'. Når ereksjonen først er der kan jeg holde på temmelig lenge (har også hatt problemer med sein utløsning, særlig i fylla), og kan ha mange samleier på en natt. Onanerer omtrent daglig og har da ikke problemer med ereksjon. Antar derfor at dette er psykisk betinga? Føler at det har oppstått en psykisk sperre - jeg har blitt helt opphengt i dette nå. Den siste jenta jeg opplevde dette med avviste meg etter episoden, det gjorde jo ikke saken bedre. Er temmelig fortvilt og lurer på hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57668-ereksjonsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke stress, ikke stress og ikke stress!

Det er mine tre råd.

Det kan gå til helvete dersom man stresser, og spesielt nå når du er i en situasjon hvor du neste gang anledningen byr seg, kommer til å tenke fælt på det her.

Men som sagt.. ikke stress, så går det nok greit! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57668-ereksjonsproblemer/#findComment-243203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...