Maye Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Grr... I dag har jeg hatt en mailingrunde, og standardssvaret til Høyre irriterer bare fletta av meg. For en gjeng med ....... Forsøker de å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg ønsker full dekning for prøverør, få meg til å se at jeg "stjeler" helsekroner fra kreft og hjertesyke pasienter. Realiteten er at min barnløshet er en direkte konsekvens av helsevesenets mangel på kompetanse som ikke så egglederbetennelsen min før det var for sent. Her sitter jeg da, to tette eggledere og eneste mulighet er assistert befruktning. Jeg sendte bare mail tilbake og ønsket dem et langt sundt liv hele bunten, for det ville jo vært for ille om helsevesenet skulle ødelegge deres fertilitet, og at de i tillegg ble straffet med full egenbetaling. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57683-standardsvar-fra-h%C3%B8yre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy22 Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Hallo. Første gang jeg er her og mye bra og lese men lurer på en ting. Vi får ikke barn selv og har vurdert assistert befruktning men gikk aldri igang. Tror vi velger å adoptere om vi skal ha barn. For meg blir det det sammen hvordan barnet blir til og kommer bare det blir et barn av det (ja egisistisk....) Men så kommer kronespørsmålet.Vi er jo dumme som ikke forsøker prøverør for adopsjon er jo dritdyrt.....men beslaster jo ikke helsevesenet..... Er det noen her som vet hvordan jeg kan få ytret ønske om økt adopsjonsstøtte på lik linje med dere som får dekket forsøke (med unntak av egenandelen da.) adopsjon koster 130.000 og det er MØE penger...... Er det noen av dere som har hoppet av karusellen og gått for adopsjon??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57683-standardsvar-fra-h%C3%B8yre/#findComment-246347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.