Gjest må ha svar nå!! Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 hei. jeg har begynt med p-piller (yasmin) for snart to uker siden. Og lurer på hvor lenge det er til jeg kan slutte å bruke kondom under samleie, altså når er det sikkert at de har begynt å virke.. 0 Siter
karinina Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 så vidt jeg vet skal det virke fra dag 1, så lenge du begynte å ta p-pille første dagen du hadde mensen. det her pleier å stå i "bruksanvisningen" som følger med p-pillene.......og legen må da ha sagt noe da han/ho skrev ut resepten? hvis du på en annen side glemmer en pille, må dere bruke kondom fram til neste gang du har mensen (fortsett å ta piller neste dag, selv om du har glemt en). 0 Siter
Huppen Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Jeg har også nettopp begynt med Yasmin og glemte en tablett en dag på det første brettet. I den bruksanvisningen som fulgte med stod det at jeg da skulle begynne på nytt brett uten pause og dte har jeg gjort. Er det "farlig" i og med at jeg akkurat har begynt med dem? Burde jeg hatt den ukas opphold for å få menstruasjons? Har diffuse magesmerter a la menstruasjonssmerter av og til nå etter at jeg begynte rett på det nye brettet. Er det vanlig? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest alven Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Jeg har også nettopp begynt med Yasmin og glemte en tablett en dag på det første brettet. I den bruksanvisningen som fulgte med stod det at jeg da skulle begynne på nytt brett uten pause og dte har jeg gjort. Er det "farlig" i og med at jeg akkurat har begynt med dem? Burde jeg hatt den ukas opphold for å få menstruasjons? Har diffuse magesmerter a la menstruasjonssmerter av og til nå etter at jeg begynte rett på det nye brettet. Er det vanlig? På forhånd takk for svar! Ikke farlig å hoppe over mensen et par ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.