Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er du i kategorien fotfetisjisme...fanken for et vanskelig ord!!!

Uansett, du er i samme båt som en halv milion nordmenn. Ingenting å være redd for.

Står du her og for ramme alvor påstår at 500000 nordmenn har såkalt fotfetish?

Ærlig talt unge dame!

Står du her og for ramme alvor påstår at 500000 nordmenn har såkalt fotfetish?

Ærlig talt unge dame!

Jeg har, som de fleste har fått med seg nå, et relativt svimmelt forhold til tall og mengdebegreper..... Demed orker jeg ikke legge så mye energi i å få det riktig, når det dreier seg om en slik ufarlig ting som fotfetisj.....;0)

Sjekk ut hjemmesida mi så skjønner du.

Jeg har, som de fleste har fått med seg nå, et relativt svimmelt forhold til tall og mengdebegreper..... Demed orker jeg ikke legge så mye energi i å få det riktig, når det dreier seg om en slik ufarlig ting som fotfetisj.....;0)

Sjekk ut hjemmesida mi så skjønner du.

Hehe, jeg er enig i at det er en harmløs fetish, men at det skal være flere med fotfetish i landet her, enn det skal være folk med en homosexuell legning, det høres noe tvilsomt ut :)

Jeg har ikke adressen til siden din, men legg den ut så skal jeg sjekke den sånn etterhvert!

Annonse

Hehe, jeg er enig i at det er en harmløs fetish, men at det skal være flere med fotfetish i landet her, enn det skal være folk med en homosexuell legning, det høres noe tvilsomt ut :)

Jeg har ikke adressen til siden din, men legg den ut så skal jeg sjekke den sånn etterhvert!

http://home.no/vivvisag/

Jepp, forklaring finnes. Det heter fot-fetisjisme.

Jeg så et program på Discovery Channel om nettopp slike fetisjismer for ikke lenge siden. Føtter og sko, samt skinn og lærplagg, er den aller vanligste fetisjismen.

Nå husker jeg ikke alt som ble sagt på tv'en, men en av teoriene var at foten var starten på en spennende vei opp til noe veldig...æh...fristende, og derfor seksuelt ladet. Noe slikt.

petter smart

Jepp, forklaring finnes. Det heter fot-fetisjisme.

Jeg så et program på Discovery Channel om nettopp slike fetisjismer for ikke lenge siden. Føtter og sko, samt skinn og lærplagg, er den aller vanligste fetisjismen.

Nå husker jeg ikke alt som ble sagt på tv'en, men en av teoriene var at foten var starten på en spennende vei opp til noe veldig...æh...fristende, og derfor seksuelt ladet. Noe slikt.

at omtrent alt som blir dekket til og skjult blir seksuelt ladet.

I land der kvinnene ikke har dekket til brystene sine er det ingen menn som synes bryster er noe spesielt. Fordi de blir vant til dem.

Mens i muslimske land er mange opphengt i føtter, ankler og ansikt. Fordi disse delene av kroppen blir skjult i disse landene.

Gjest lunatic

Du er ikke fargeblind i samme slengen da? :oP Litt grelle farger på siden kanskje? :oP

Jeg er nok halvveis dyskalkuliker..

Har aldri lært meg gangetabellen helt

vaffal.. og aldri klart hodematteoppgaver

noe spesielt hurtig..

Men hvis jeg har noe å skrive på, og en kalkulator, så får jeg til en del..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...