Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

vi er meget urolige for idag har min kone fått brun utflod og vistenker dette for en begynnelse på mestruasjon.

vi satt inn egg den 29 mai og skal teste om graviditet den 11 juni.men når det nå kommer brun utflod blir vi meget bekymret

og har litt vondt i nedre mage.

er dette normalt? konen min bruker albyl kan dette ha noen årsak med brun utflod?

vi takker for svar , kansje det vil hjelpe oss og bli litt beroliget.

hilsen morten33

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57768-brun-utflod-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juli1

Hei morten33!

Jeg skjønner veldig godt at dere blir bekymret når dette skjer. Det kan jo være et tegn på at mens er på vei. Men brun utflod trenger ikke være et dårlig tegn! Jeg har hatt brunlig og rødlig utflod i to-tre uker fra jeg testet positivt. Ul viser at alt er bra med fosteret, og jeg er nå 8+3 på vei etter vellykket ICSI-forsøk. Hvis man har satt mer enn ett egg tilbake, kan det være at begge egg festet seg, men at det ene må gi opp etter kort tid. Man vil da ofte kunne få en blødning. Legene tror dette er grunnen til mine blødninger.

Ønsker dere all mulig lykke til, og krysser fingre for at dette går bra!! Hils din kone!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57768-brun-utflod-hjelp/#findComment-244090
Del på andre sider

Hei morten33,

Dette var svaret jeg fikk fra jordmora på jordmorforum:

"Det er ikke uvanlig at man får litt brunlig utflod i begynnelsen av svangerskapet, like lite som det er uvanlig med små blødninger. Det er klart du blir litt bekymret og lurer på om noe galt er på gang, men det ingenting som tyder på at det du beskriver skal være begynnelsen på en abort. Jeg vil anbefale deg å leve som normalt og regne med at dette skal gå greit. Imidlertid vet vi at spontanaborter er noe som kan ramme hvem som helst, men dette kan like gjerne komme som lyn fra klar himmel som at det starter med brunlig utflod eller småblødninger. Ønsker deg lykke til videre."

Så vi krysser fingre for at dette går bra.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57768-brun-utflod-hjelp/#findComment-244121
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei morten33!

Jeg skjønner veldig godt at dere blir bekymret når dette skjer. Det kan jo være et tegn på at mens er på vei. Men brun utflod trenger ikke være et dårlig tegn! Jeg har hatt brunlig og rødlig utflod i to-tre uker fra jeg testet positivt. Ul viser at alt er bra med fosteret, og jeg er nå 8+3 på vei etter vellykket ICSI-forsøk. Hvis man har satt mer enn ett egg tilbake, kan det være at begge egg festet seg, men at det ene må gi opp etter kort tid. Man vil da ofte kunne få en blødning. Legene tror dette er grunnen til mine blødninger.

Ønsker dere all mulig lykke til, og krysser fingre for at dette går bra!! Hils din kone!

Klem fra

Noen som har erfaring med dette? Alt jeg leser av innlegg her er ganske nedslående..."det er håp så lenge en ikke begynner å blø..."

Blir litt frustrert, kan ikke noen ha positive erfaringer med å blø også da? ... :-)

Har altså tatt 2 tester som viser positivt resultat, men blør altså litt. starta med brunlig utflod, som nå er litt mer blodaktig enn jeg liker....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57768-brun-utflod-hjelp/#findComment-262698
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...