Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på om det er andre som snart skal starte å spraye igjen (eller for første gang....). Jeg tar mitt første sniff i vårt fjerde forsøk på lørdag og er rimelig klar for Danmarkstur om noen uker. Fint om vi kan "holde følge" her inne. Ellers så er jo samtaleemnet i heimen den forbaskede virringen fra vinglete politikere. Jeg tror ikke på noen løfter før jeg får gratis blå resept i posten.... At det går an å holde en slik sårbar gruppe for narr!!!!

Mannen min skrev forøvrig en saklig mail til FRP, og jeg så jo av tilbakemeldingen at vi hadde gått i fella. Neste gang går mailen til SV. Og vi som også har booket oss inn i Haugesund i oktober i tilfelle.... Nei, det SKAL gå bra denne gangen.

Hilsen en som begynner å bli kampklar nok en gang,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57770-spraystart-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats.

Ligger litt foran deg i løypa, men hadde lyst til å ønske dere all mulig hell og lykke med forsøket. Neste forsøk blir sikkert søskenforsøk og DA må vel politikerne ha klart å bestemtme seg :o))

Tvi tvi!

Hilsen en som satte første sprøyta i runde nr. 4 i dag.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57770-spraystart-snart/#findComment-243959
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...