Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flott innsats fra FUB-Sidsel ! Men jeg forstår ikke helt på hvilken måte et evt, flertall for fjerning/reduskjon av egenbetaling skal kunne bli iverksatt innen 1. juli.

Det er jo i budsjettet at pengene fordeles, og der var egenbetalingen ikke med. Finnes det penger noe annet sted ?

Jeg tror at det klokeste er å jobbe for at partiene som er mot egenbetaling blir enige om et kompromiss, slik at det ikke ender med at ingen forslag får flertall.

Jeg har nemlig en mistanke om at både SV, AP og FrP har fått kalde føtter fordi de ikke vet hvor de skal hente pengene fra, og at de derfor ikke vil jobbe ræven av seg for å få til et kompromiss. Slik at enden på visa blir at de hver for seg beklager at de andre partiene ikke støttet deres forslag, og så understrekes det at INTENSJONEN fortsatte er å fjerne egenbetalingen.

Jadda, ikke mye tiltro til politikere her på morgenkvisten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57786-ikke-s%C3%A5-mye-klokere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonden1365380266

Jeg vet ikke helt om jeg ble så forferdelig mye klokere etter red21 i går, men som jeg har forstått det så har rejeringen satt av 350 mill ekstra til pasientbehandling. Der er nok der Frp mener pengene skal hentes. Det jeg stusser litt på er at da Frp hadde et lansdtyrevedtak på at de skulle få "fjernet" egenandelen på assistert befruktning så hadde enda ikke rejeringen satt av de 350mill. Hvor hadde da Frp tenkt å ta pengene?

Bare noen tanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...