Gå til innhold

Oppmuntring til dere alle!

Anbefalte innlegg

Gjest tilfeldig

Tenkte jeg skulle oppmuntre alle som sliter for tiden. Selv prøvde vi i tre år før prøverørsforsøket i februar i fjor. Alt gikk greit helt til de befruktede eggene skulle tilbake. Ingen var av god kvalitet, men som legen sa: Det er verdt et forsøk. Jeg ventet 10 dager og hcg var på 25. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke ville lykkes. En uke senere var den steget til 450. Jordmor var overrasket - men her var ingen tvil. Jeg var gravid og fikk en frisk og søt jente. Og nå kommer det merkeligste: Tre måneder etter fødselen ble jeg gravid........er nå i fjerde måned!!! Jeg håper virkelig at dere klarer å holde humøret oppe og ha troen på at det vil lykkes en dag. God sommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57801-oppmuntring-til-dere-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tilfeldig

Hyggelig historie!!!

Kan jeg spørre om "diagnosen" deres? Dårlig sædkvalitet, endometriose, PCO e.l.? Eller var dere uforklarlig barnløse?

Lykke til - også med denne graviditeten!!!

Vi var uforklarlig barnløse, men det er vel ingen tvil om at min alder (37) spiller inn. ........En trøst til dem som har skumle opplevelser i begynnelsen av svangerskapet - i andre svangerskap hadde jeg brunlig utflod i tre uker uten at det betydde noe som helst. Fikk også en liten blødning i uke 14. Det var rett og slett bare et blodkar som gikk.....bagatellmessig begge deler!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...