landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Sto du? Det gikk faen meg som en drøm. Jeg tok rotta på dem. :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Det gikk faen meg som en drøm. Jeg tok rotta på dem. :-) Det ante meg. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Det gikk faen meg som en drøm. Jeg tok rotta på dem. :-) Gratulerer! :-) Muntlig? Skriftelig? Oppgave? 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Det ante meg. Det tar jeg som et kompliment. Enten det eller så er jeg bare svær i kjeften. Eller begge deler... Er det godt, forresten? 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Det tar jeg som et kompliment. Enten det eller så er jeg bare svær i kjeften. Eller begge deler... Er det godt, forresten? Det kan du gjøre. Godt? Hva er godt? Mye som er godt. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Gratulerer! :-) Muntlig? Skriftelig? Oppgave? Skriftlig. Sykd.lære, anatomi, fysiologi, psykiatri, farmakologi. Nyrene, natrium-kalium pumpen, atrieflimmer, lårhalsbrudd, bakteriekoloni, depresjon, diabetes, og litt medisiner. 8 oppgaver og jeg skrev faen meg 35 sider. En feil har jeg funnet. :-) Har ganske vondt i skuldrene i dag ja... :-) 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Det kan du gjøre. Godt? Hva er godt? Mye som er godt. Eehhh, din status på msn for eksempel. Jeg ser deg nok ;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Eehhh, din status på msn for eksempel. Jeg ser deg nok ;-) AAAAAh..ja, det er godt, men det er bare flytende. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 AAAAAh..ja, det er godt, men det er bare flytende. hmmm, plutselig fikk jeg assossiasjoner til dusjen. 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 hmmm, plutselig fikk jeg assossiasjoner til dusjen. Ja, apropos dusj, burde vi ikke komme oss dit nå? 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Ja, apropos dusj, burde vi ikke komme oss dit nå? Kald dusj og sånne andre ting skaper konflikter. Ihvertfall i meg. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Skriftlig. Sykd.lære, anatomi, fysiologi, psykiatri, farmakologi. Nyrene, natrium-kalium pumpen, atrieflimmer, lårhalsbrudd, bakteriekoloni, depresjon, diabetes, og litt medisiner. 8 oppgaver og jeg skrev faen meg 35 sider. En feil har jeg funnet. :-) Har ganske vondt i skuldrene i dag ja... :-) Å steikje banan! Det var omfattende greier! Jeg hadde muligens stått på bakterieflora, resten gjemt og glemt, he he. Flott gjort! :-) *iler til Spania-Paraguay* 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Kald dusj og sånne andre ting skaper konflikter. Ihvertfall i meg. Vi gjør det likevel. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Å steikje banan! Det var omfattende greier! Jeg hadde muligens stått på bakterieflora, resten gjemt og glemt, he he. Flott gjort! :-) *iler til Spania-Paraguay* Jeg har ikke kabel.......... 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Vi gjør det likevel. OK, skal vi kappes? 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Oki, du tar tiden. jeg er allerede ferdig. hadde et visst behov å dekke. :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 jeg er allerede ferdig. hadde et visst behov å dekke. :-) Du kunne i det minste sagt fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.