Gå til innhold

HURRA!!!! Maks 18.000 for egenbetaling!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bonden

Hæææ?? :o)

Hva er det nå jeg ikke har fått med meg?

Forvirret hilsen fra

Hvordan vet du det?????

Der skal jo behandles i helse-/ sosialkomiten den 14.juni. Det blir jo ikke avgjordt noe for den tid.

Det må snart bli slutt med at alle kaster blår i øynene på forventningsfulle par. Hvie du ikke kan dokumentere disse tallene, så bør du heller ikke gå ut med dem.

Gjest Bonden

Hæææ?? :o)

Hva er det nå jeg ikke har fått med meg?

Forvirret hilsen fra

Hvordan vet du det?????

Der skal jo behandles i helse-/ sosialkomiten den 14.juni. Det blir jo ikke avgjordt noe for den tid.

Det må snart bli slutt med at alle kaster blår i øynene på forventningsfulle par. Hvie du ikke kan dokumentere disse tallene, så bør du heller ikke gå ut med dem.

Gjest Nullemor

Hvordan vet du det?????

Her kommer linken som er beviset:)

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=217976

Glad-

Gjest lillemy22

Tenk om jeg kunne si det samme om adopsjon. Har måtte fjerne mine eggstokker helt så for oss er dette det eneste håpet. Måtte fjerne dem pga sykdom så hvilke valg har man

Bra for dere urettferdig for oss som må ut med 130.000 for å få oppleve å få et barn

Hva gjør vi

Annonse

Tenk om jeg kunne si det samme om adopsjon. Har måtte fjerne mine eggstokker helt så for oss er dette det eneste håpet. Måtte fjerne dem pga sykdom så hvilke valg har man

Bra for dere urettferdig for oss som må ut med 130.000 for å få oppleve å få et barn

Hva gjør vi

Hei!

Ja det er dyrt å adoptere, selv om man faktisk får støtte her også, 22000 kr hvis jeg ikke husker feil. Men uansett forstår jeg ikke helt hvordan du får totalen opp i 130000 kr? Vi betaler ca 75000 kr til VB + reise og opphold, (AF ligger ca likt) da er vi oppe i ca 100000kr. Og så får vi altså igjen 22000 kr, som gjør at totalen blir under 80000 kr. Men for all del, mye penger er det.

Men min mening er at det blir feil å sette dette opp mot at man nå heldigvis, etter veldig mye arbeid og lobbyvirksomhet, har klart å få ned egenandelene for assistert befuktning.

Nå skjedde det ikke noe med adopsjonsstøtten ved behandlingen av revidert nasjonalbudsjett, så i denne omgang kommer ikke adopsjonsstøtten til å øke dessverre, men det går flere tog. Da går det jo an å bruke samme metodene som har brukt når det gjelder å gjøre politikerne oppmerksom på saken med egenbetaling for ass.befuktning, mailer, brev og telefoner til politikerne. Foruten å stemme på partier som har dette med økt adopsjonsstøtte på agendaen da! Etter som jeg har forstått, er det noen av partiene som ønsker å knytte adopsjonstøtten til "G" en i folketrygden, rundt 50000 kr, som jo er adskillig bedre enn 22000 kr. :-)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...