Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kristine

Nå har vi avsluttet parterapien vår for en periode, jeg og mannen min. Vi har vært på skillsmissens rand, med leilighet ved siden av huset vårt ved spesielt vanskelige perioder.

Terapien har vart ett år og har gått intens i terapi. Men vi regner med en videre bearbeiding av forholdet oss imellom alene.

Jeg skal begynne i jobb igjen 50%, og bruker fortsatt leiligheten til å ta ut avstand til et krevende familieliv. Ungdommer er også krevende på sin måte.

Jeg føler for store krav på meg. Jeg kjenner kravene så veldig intenst fra alle kanter av livet mitt, fra alle arenaer jeg er i kreves det nesten for mye av meg. Jeg kjenner det mest ift. familien min.

Jeg er altfor samvittighetsfull. Det jobber jeg spesielt med nå. Rart det skal være sånn. Men alt i livet mitt går bedre.

Det er godt å skrive her. Kanskje noen svarer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57854-%C3%A5-f%C3%B8le-for-stort-ansvar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på! :0) Fint at det går bedre med deg. Husk at det er viktig å lære seg å si NEI!

Og at samvittigheten i forhold til det er noe andre mennesker prakker på deg.

Du vet hvor dine grenser går og ikke vær redd for å fortelle andre det.

Lykke til videre :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...