Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Msn`en min virker ikke. *Med tålmodige hilsner* Dette vil du sikkert bli veldig stolt av å høre; I det forrige innlegget ditt minnet du om Sør! Har du blitt brun, forresten? 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Dette vil du sikkert bli veldig stolt av å høre; I det forrige innlegget ditt minnet du om Sør! Har du blitt brun, forresten? Ja, siden Sør er som en far for meg er det ikke merkelig om jeg blir påvirket av ham. Jeg har blitt like brun som en nigger. Du da? 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Jeg har totalt fraværende stemme i dag, og var ikke hjemme før over fire i natt. Tror du jeg festet nok? Ellers har jeg mulighet til å rette det opp på blåturen til jobben neste lørdag. Jeg tror du festet akkurat passe for en kvinne i din stand og stilling. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Ja, siden Sør er som en far for meg er det ikke merkelig om jeg blir påvirket av ham. Jeg har blitt like brun som en nigger. Du da? Jeg begynner å ligne på en konditorrosa marsipangris. Hadde jeg bare vært mulatt..... 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Jeg tror du festet akkurat passe for en kvinne i din stand og stilling. Ja, jeg har jo en veldig god vurderingsevne.... :-Þ 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Jeg begynner å ligne på en konditorrosa marsipangris. Hadde jeg bare vært mulatt..... Ja, du er til forveksling lik en albino. 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Ja, jeg har jo en veldig god vurderingsevne.... :-Þ Ja, du har det. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Ja, du har det. Ja, og i tillegg til det, så har jeg lagt inn noen flere bilder av datteren min på hjemmesiden. De bør du få med deg. 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Ja, og i tillegg til det, så har jeg lagt inn noen flere bilder av datteren min på hjemmesiden. De bør du få med deg. Det skal jeg gjøre når jeg får tilgang til min egen PC. Jeg har vært så vennlig (gr gr gr) at jeg har lånt den bort, og sitter nå ved en annen her i huset. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Det skal jeg gjøre når jeg får tilgang til min egen PC. Jeg har vært så vennlig (gr gr gr) at jeg har lånt den bort, og sitter nå ved en annen her i huset. Moderat vennlighet er okei, men du har nok gått litt for langt denne gangen. Men man lærer forhåpentligvis av sine feil ;-) 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Moderat vennlighet er okei, men du har nok gått litt for langt denne gangen. Men man lærer forhåpentligvis av sine feil ;-) Det skal aldri gjenta seg. Det er som jeg har lånt bort ungen min. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Det skal aldri gjenta seg. Det er som jeg har lånt bort ungen min. Håper du har lånt den bort til en med rene fingre. 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Håper du har lånt den bort til en med rene fingre. Jeg håper i alle fall at vedkommende ikke klår på alle mine favoritter. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Jeg håper i alle fall at vedkommende ikke klår på alle mine favoritter. Iiiiiiik!!! Du må være stiv av skrekk der du sitter! Ikke en overnattingsgjest, vel? 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Iiiiiiik!!! Du må være stiv av skrekk der du sitter! Ikke en overnattingsgjest, vel? Neida, en ganske snill bekjent. 0 Siter
Melaisa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Neida, en ganske snill bekjent. Det var godt. Var det i juni eller juli du skulle komme til Bergen og treffe oss bergenstuppene? 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det var godt. Var det i juni eller juli du skulle komme til Bergen og treffe oss bergenstuppene? Hehe. Ja, det var det da... Jeg er i grunnen best på avstand ..:-) 0 Siter
naiv Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det var godt. Var det i juni eller juli du skulle komme til Bergen og treffe oss bergenstuppene? Hehe. Ja, det var det da... Jeg er i grunnen best på avstand ..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.