Gå til innhold

hva syns dere om et samliv som dette?

Anbefalte innlegg

Gjest solmåne

Vi er 36 begge to, har 2 barn.

Gubben reiser på jobb 7 er hjemme mellom 17 og 18, vi spiser middag (han liker å lage mat), han legger barn 20, blir i annen etasje-på datan til 22-23 (noen ganger har han sovnet,uten at jeg får beskjed),jeg blir sittende kveld etter kveld alene ned istuen:-(

hadde vært greit å ha noen og prate med på kveldstid, etter at jeg har gått hele dagen alene med 2 barn. Men, jeg forlanger vel for mye.

kjedelig,kjedelig,kjedelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57992-hva-syns-dere-om-et-samliv-som-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst tror jeg du må bli flinkere selv til å komme deg ut og treffe folk! Han sitter jo hjemme foran data'n og du er fri til å gjøre hva du vil! Han har vært på jobb hele dagen og er nok sliten. Sannsynligvis får han dekket en stor del av sitt sosiale behov på jobb og du kan ikke stille han ansvarlig for å dekke hele ditt i tillegg.

Han bør selvsagt også prioritere å være sammen med deg noen ganger. Hva om dere avtaler en date på forhånd? Lager god mat og bruker kvelden sammen...

Eller om noen kan sitte barnevakt så dere kommer dere vekk begge to på en gang - det trengs også innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...