pus Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Hei igjen :-)) Livet er herlig eller hva ??!!! Har du vært hos samtale med jordmor enda?? Håper du klarer å bli litt roligere og ikke bekymre deg for masse. Det er rart hvordan alt man er igjennom påvirker oss i lange tider etterpå.... .... Man har kommet seg noen skritt nærmere målet og drømmen om å få barn, men bekymringene slutter så absolutt ikke når man har fått to blå!!! Da dukker det opp nye bekymringer man ikke ante om før. Jeg er naturligvis engstelig for om det er liv inni der, og at alt er som det skal, det er lenge å vente i 1 mnd før man får vite noe som helst. Jeg er fremdeles glad, men jeg har ikke helt skjønt enda at jeg faktisk er gravid - kroppen min tar det liksom ikke til seg, og gleden/lykken slippes ikke løs. Det kan nesten virke som en forsvarsmekanisme, så det er jo på en måte bra i tilfelle noe skulle skje. MEN jeg har tro på at det nå er i orden. Merker fortsatt ingen symptomer annet litt ømme bryster...hva med deg?? Merket du mye?? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58139-sofie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei igjen! Ja, det er så typisk at når man har nådd et mål så begynner man å bekymre seg for neste... I hvert fall når man har strevd så lenge som oss. Jeg visste ikke at jeg skulle synes det var så skummelt å gå gravid... Håper det bare er en fase jeg er inne i nå og at jeg snart kan kjenne mer på gleden. Jordmorsamtalen hjalp litt, i hvert fall for den dagen... Hadde det vært opp til meg så hadde jeg gjerne hatt fullt ultralydutstyr hjemme slik at jeg kunne sjekke tilstanden hver dag. :-) Får bare prøve å stole på at alt går sin gang der inne i magen, som det jo gjøre i de aller fleste tilfeller. Du kan nok slappe helt av når det gjelder symptomer. Jeg startet også med ømme bryster. Etter en stund kom kvalmen, og det var ikke særlig festlig, så nyt dagene før kvalmen evt. kommer snikende. Og ta vare på den gode følelsen din! Venter spent på ul-rapporten din. Har du regnet ut når terminen din er? Kos deg!! Ikke gjør som meg og bekymre deg over alt som allikevel ikke skjer.... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58139-sofie/#findComment-247638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.