Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært sammen med en fyr i noen måneder nå(kjente ham godt før vi ble sammen)

Vi har hatt sex, men...Var ikke akkurat tilfredsstillende..."Vorspielet" er bra(det tenner meg) men midt i akten, føler jeg egentlig ingenting, venter bare på at han skal bli ferdig egentlig...! Jeg fatter ikke hvorfor dette skjer, for jeg er veldig glad i ha, og vi har det fint sammen, men jeg bli bare ikke tilfredsstilt!:(

Jeg veit "Str ikke teller" men i dette tilfellet lurer jeg på om det gjør det...Han har ganske liten, så...Eller er det meg det er noe feil med???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58152-hjelpfort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulder&Brak

Hva er det du trenger hjelp til da? Hvis du synes han har for liten så er det ikke noe jeg kan si for å forandre din mening på det.

Men en mulighet er å trene opp skjedemusklaturen slik at du kan klemme sammen rundt penisen hans, og dermed vil du også kjenne han bedre.

HØYST Sannsynlig vil det ikke hjelpe på. De fleste kvinner trenger stimulering av klitoris for å komme, og det ordner man bare ved at man bruker en tykk tykk penis. Alternativ kan man bruke en penisring med knotter el.l. på.

Om penis ikke er tykk nok utvides ikke skjeden nok til at skaftet på penis skal massere klitoris nok.

Ferdig med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58152-hjelpfort/#findComment-247079
Del på andre sider

Gjest snegla

HØYST Sannsynlig vil det ikke hjelpe på. De fleste kvinner trenger stimulering av klitoris for å komme, og det ordner man bare ved at man bruker en tykk tykk penis. Alternativ kan man bruke en penisring med knotter el.l. på.

Om penis ikke er tykk nok utvides ikke skjeden nok til at skaftet på penis skal massere klitoris nok.

Ferdig med det.

Må si at jeg kjenner meg igjen i det du forteller.

Jeg hadde en kjæreste som hadde veldig liten tiss. Derfor valgte jeg og bytte til en kæreste med større tiss. Han tenkte bare på å kjøre den inn for å si det sånn. Mange gutter med stor tiss tror liksom at det holder.

så jeg angret egentlig på at jeg byttet tiss.

Hold på mini tissen er mitt råd!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58152-hjelpfort/#findComment-247363
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...