Gå til innhold

jeg får ikke orgasme|plz svar

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

hei.

jeg er en gutt på 15 år som nå jeg ligger med kjæresten min ikke får orgasme.

hvorfor får jeg ikke dette? når jeg onanerer så får jeg orgasme men når jeg ligger med henne har det bare skjedd 2 ganger og vi har vært sammen i nesten et halvt år. dette begynner å bli et problem i forholdet vårt og jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor dette (ikke) skjer. på forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58195-jeg-f%C3%A5r-ikke-orgasmeplz-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lunatic

Prøv å ha et langt forspill med jenta.. for eksempel at hun onanerer deg til du nesten kommer, og så roer den litt igjen, før dere så tar på kondom og begynner med samleie..

Er viktig å kjenne kroppen til hverandre.. Pass på å ha lange forspill.. Ofte kan forspill nesten være diggere enn selve samleiet, der samleiet kan være en dessert.

Og siden du er 15 år, hvis du begynner å komme litt oftere når dere har sex, husk å la henne få orgasme før deg da. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...