Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg har vært sammen med typen min ca 3, 5 år. For 1,5 år siden flyttet vi sammen.

Før vi flyttet sammen var jeg utro med en type. Han er en skjønn gutt, som jeg i ettertiden har hatt mye kontakt med. Vi har ligget sammen en gang til etter denne gangen. og det er er faktisk bare for 14 dager siden. Vi har også rota x antall ganger. Problemet er at han kan trille meg rundt lillefingeren sin. Jeg kommer akkuratt når han ber om det. Det er så utrolig teit, men det blit bare sånn, fordi følelsene er så store. (tror jeg)

Men det rare er, han vil nesten bare ha kontakt med meg når jeg/vi er fulle. da kan han svare på sms ene mine, og ringe til meg. Men ellers gjør han ikke det. Når jeg møter han ellers også, er han kjempe blid. Han jeg blir så forvirra.

Jeg tror at jeg elsker dem begge. Både min samboer og han andre typen. Har tenkte lenge på at jeg må komme meg ut av forholdet, for å finne ut hva jeg egentlig vil. Men jeg klarer ikke gi slipp på min samboer. Blir sjalu bare ved tanken nesten. er jo helt sprøtt at jeg skal "rote" rundt med en annen type, mens min samboer ikke vet noe... Jeg blir helt rar av dette snart tror jeg. Så mange tanker som svirrer rundt i hodet!!!! Hva skal jeg gjøre??

Noen med noen GODE råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58263-utroskap-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest enundrendesjel

Jaja, hvis han bare vil ha kontakt med deg når han er full, så er det vel snart tid for litt selvransakelse, selv om du bare er 19 år.

Han synes trolig at du er et spennende ligg, siden du har type, litt mer erfaren enn han kanskje..........

Skjerp deg, tenk om typen din holdt på som deg, og kom hjem en dag og sa at han hadde funnet en annen dame???

Vi mannfolk har litt intuisjon vi også.

Jeg antar at typen din skjønner / vet hva du driver med !

Er du beredt på et oppgjør ?

Jaja, hvis han bare vil ha kontakt med deg når han er full, så er det vel snart tid for litt selvransakelse, selv om du bare er 19 år.

Han synes trolig at du er et spennende ligg, siden du har type, litt mer erfaren enn han kanskje..........

Skjerp deg, tenk om typen din holdt på som deg, og kom hjem en dag og sa at han hadde funnet en annen dame???

Vi mannfolk har litt intuisjon vi også.

Jeg antar at typen din skjønner / vet hva du driver med !

Er du beredt på et oppgjør ?

takk for svar...

Altså marte 19 er bare nicket, er 21 år...

Jeg vet dette er helt utrolig teit, men er så vanskelig når det er følelser inni bildet.

Men om han vet om dette, hvorfor sier han ingenting??

Hvordan oppgjør?

Du er tydeligvis ikke klar for å innlede et forpliktelsene forhold - og kanskje aller minst et samboerskap.

Jeg tror nok at det beste er at du flytter og skåner samboeren din for den ydmykelsen det vil være å oppdage at du er utro med en fyr du ikke klarer å stå imot. Ras fra deg som singel og etabler deg når du er moden nok - det er evig nok med tid.

Jeg er enig med Zirine under her.

Når det gjelder fyren du ikke klarer å stå i mot, så gir han selvsagt faen i deg. Du er bare en nødløsning i fylla.

Been there, done that, og er det bare i fylla du hører fra han, så er det bare et enkelt knull han vil ha, rett og slett fordi han ikke fikk noe annet den kvelden.

Du synes det er rart at han bare tar kontakt i fylla... Vel, dette handler om sex. Så enkelt er det. Det vil si, hypotetisk kan han jo være fryktelig sjenert også...

Ærlig talt, det du sier er bare tullegreier.

Bestem deg for kjæresten din på flekken, og bare kjæresten din, eller vær så grei med ham at du setter ham fri. Nå.

Annonse

Jeg er enig med Zirine under her.

Når det gjelder fyren du ikke klarer å stå i mot, så gir han selvsagt faen i deg. Du er bare en nødløsning i fylla.

Been there, done that, og er det bare i fylla du hører fra han, så er det bare et enkelt knull han vil ha, rett og slett fordi han ikke fikk noe annet den kvelden.

hmmmm.... tror jeg må si meg enig i at jeg trenger å "rase" fra meg litt...

Men så er det denne sjalusien ovenfor min samboer da :-( Men en kan vell ikke få i pose og sekk...

Vi ( jeg og denn typen)har hatt litt kontakt i edru tillstand også. For en mnd siden såg vi for eksempel film. Da var vi edrue, og det skjedde ingenting. Var bare venner...

Han svarer meg også på sms når jeg er full, og han er edru. Rart! En god forklaring på det da?

Men hvordan drite i denne typen?

hmmmm.... tror jeg må si meg enig i at jeg trenger å "rase" fra meg litt...

Men så er det denne sjalusien ovenfor min samboer da :-( Men en kan vell ikke få i pose og sekk...

Vi ( jeg og denn typen)har hatt litt kontakt i edru tillstand også. For en mnd siden såg vi for eksempel film. Da var vi edrue, og det skjedde ingenting. Var bare venner...

Han svarer meg også på sms når jeg er full, og han er edru. Rart! En god forklaring på det da?

Men hvordan drite i denne typen?

Det er klart du er sjalu på typen din. "På seg selv kjenner man andre... osv..."

De mest sjalue personene jeg kjenner, er de som er utro...

Hvordan du skal drite i han? Det er det selvsagt bare du som skal avgjøre, men siden du er enig i at du trenger å rase fra deg er det kanskje best at du heller driter i typen din.

Men det er jo opp til deg, du kan kan i hvertfall ikke ha begge to.

Alternativet står for øvrig mellom din samboer, som du sier at du elsker, og en fyr du har hatt sex med to ganger, og som det kan se ut som om bare er ute etter litt sex..

Valget burde være enkelt...

Jeg kan for øvrig ikke forstå at du kan elske din samboer og likevel knulle andre. Det sier vel litt om deg, eller?

Gjest enundrendesjel

takk for svar...

Altså marte 19 er bare nicket, er 21 år...

Jeg vet dette er helt utrolig teit, men er så vanskelig når det er følelser inni bildet.

Men om han vet om dette, hvorfor sier han ingenting??

Hvordan oppgjør?

Hvis han ikke sier noe, kan det være at han selv bruker tida si til å leke seg litt når du ikke er tilstede, kanskje med din beste venninne for alt du vet ??

Oppgjør : Hvis han ikke vet hva du driver med, og skulle finne det ut, oppdage det selv eller gjennom andre, så kan det bli månelyst i deres lille krypinn.

Følelser leker man ikke med, og du leker kanskje mer enn du er klar over ???

Gjest Shallow_Hal

Hehe. Så du er 21, og ikke 19!?!?!

Er ikke fjortis! Jeg er 15!!!

Bli voksen og ta ansvar for det du gjør. Bruk tiden som singel til å lære hva kjærlighet egentlig er. Så kanskje du ikke sårer den neste kjæresten din like mye...

Du oppfører deg som om du er 9.

Gjest Solstrålen

Hehe. Så du er 21, og ikke 19!?!?!

Er ikke fjortis! Jeg er 15!!!

Bli voksen og ta ansvar for det du gjør. Bruk tiden som singel til å lære hva kjærlighet egentlig er. Så kanskje du ikke sårer den neste kjæresten din like mye...

Du oppfører deg som om du er 9.

Hva i all verden mener du? "Så du er 21, ikke 19"????? Hva har det med saken å gjøre?

"Jeg er ikke fjortis, jeg er 15." Hva mener du med det? Er DU 15?

Annonse

Gjest Solstrålen

Jeg har lest tråden her og synes du får litt vel mye kritikk...

Jeg forstår deg godt.. at du ikke vil gi slipp på noen av dem.. I en bok som heter "Veien til mannens hjerte" av Martin Østergaard, står det at det er vitenskapelig bevist at det går an å elske to personer (eller flere) på en gang...

Personlig har jeg aldri gjort dette (et lite unntak da jeg var 12-13 år og avstandsforelsket i to på en gang). Men jeg sliter med å holde meg til en mann (særlig når jeg er full), og å ikke være utro er ekstremt vanskelig. Dette er ikke pga. et stort behov for sex, for det klarer jeg meg faktisk uten, men fristelsen blir bare for stor... (les evt. innlegget mitt om "åpent forhold", og kanskje forstå hva jeg mener)

Hva i all verden mener du? "Så du er 21, ikke 19"????? Hva har det med saken å gjøre?

"Jeg er ikke fjortis, jeg er 15." Hva mener du med det? Er DU 15?

Det er ikke så mange hjemme hos deg idag, er det vel?

Det var trossalt ikke spesielt vanskelig og forstå hva shallow_hal mente...

Kjære marte19.

Les igjennom det innlegget du nå har skrevet, og tenk deg at det er samboeren din som har skrevet det.Hvordan ville du ha følt det?

Tenk litt på hans følelser oppi dette.

Det beste ville kanskje ha vært å tatt en tenkepause, og holdt deg vekke fra begge to, til du fant ut hva du ville. Og når du har funnet ut det, så får vi håpe at den du vil ha vil ha deg.....

Vennlig hilsen

Gjest Solstrålen

Det er ikke så mange hjemme hos deg idag, er det vel?

Det var trossalt ikke spesielt vanskelig og forstå hva shallow_hal mente...

Sorry, hadde ikke lest hele tråden da jeg skrev det..... skjønte det etterpå... ok?

Jeg er f.... (unnskyld uttrykket) ikke dum. Jeg håper du ikke mente det med at det er få hjemme hos meg i dag... Du kjenner meg ikke og har ingen rett til å uttale deg om det..

Jeg har lest tråden her og synes du får litt vel mye kritikk...

Jeg forstår deg godt.. at du ikke vil gi slipp på noen av dem.. I en bok som heter "Veien til mannens hjerte" av Martin Østergaard, står det at det er vitenskapelig bevist at det går an å elske to personer (eller flere) på en gang...

Personlig har jeg aldri gjort dette (et lite unntak da jeg var 12-13 år og avstandsforelsket i to på en gang). Men jeg sliter med å holde meg til en mann (særlig når jeg er full), og å ikke være utro er ekstremt vanskelig. Dette er ikke pga. et stort behov for sex, for det klarer jeg meg faktisk uten, men fristelsen blir bare for stor... (les evt. innlegget mitt om "åpent forhold", og kanskje forstå hva jeg mener)

Hvordan i all verden går det til 'å bevise vitenskapelig' at det går an å elske flere enn en person samtidig??

Sorry, hadde ikke lest hele tråden da jeg skrev det..... skjønte det etterpå... ok?

Jeg er f.... (unnskyld uttrykket) ikke dum. Jeg håper du ikke mente det med at det er få hjemme hos meg i dag... Du kjenner meg ikke og har ingen rett til å uttale deg om det..

Sorry hvis du ble støtt, men du har helt rett i at jeg ikke kjenner deg, og derfor baserte jeg mitt svar på ditt svar.

Og når du skrev ditt svar virket det ikke som om det var så mange hjemme. Du er sikkert ikke dum, det var bare det ene svaret ditt som var det.

Kjære marte19.

Les igjennom det innlegget du nå har skrevet, og tenk deg at det er samboeren din som har skrevet det.Hvordan ville du ha følt det?

Tenk litt på hans følelser oppi dette.

Det beste ville kanskje ha vært å tatt en tenkepause, og holdt deg vekke fra begge to, til du fant ut hva du ville. Og når du har funnet ut det, så får vi håpe at den du vil ha vil ha deg.....

Vennlig hilsen

Hei igjen..

takk for mange svar!

Det hadde ikke vært noe problem for meg å ta et valg om jeg hadde vært sikker.

Men man kan desverre ikke få i pose og sekk. Og det er vell det jeg har fått... Jeg er helt enig med alle dere at jeg bør droppe "elskeren" min! Men lettere sagt enn gjort. Kan jo ikke akkuratt unngå han heller da. Han er jo i min omgangskrets.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...