jentepus Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei, jeg er 31 år,er samb. vært sammen i 5 år. Jeg klarer ikke å ha samleie med min samb. Har mistet lysten på han helt. Jeg oppdaget ganske sent min egen sekualitet, og har blitt sikrere på hva jeg liker osv. Jeg er veldig leken,lange forspill etc. Vi har pratet litt om det men han liker ikke det.Han vil gjerne tilfredsstille meg,men jeg synes det er veldig opphissende å kose med han,se han bli opphisset,nyte hverandre.Vi har ikke vært seksuelt sammen på 3 mnd. Jeg har nå en nett elsker hvor jeg ikke har noen hemmninger,og slipper å få nei det er ikke noe godt, hele tiden. Det er en fantasi verden,jeg vet det,men jeg begynner å få lyst til å trffe han. Både mentalt og seksuelt er vi på samme plan,jeg føler meg utro og råtten,men denne vindunderlige følsen hjelper enormt.Har sagt flere ganger til min samb. at vi må få proff. hjelp,men han nekter å utlevere sitt priv.liv. vi klarer det selv! Kan du være så snill å gi meg noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58299-mistet-sex-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.