Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, jeg henger med! Rugedag 10 her også. Alle symptomer er borte, håper de kommer tilbake for fullt snart! Hva med deg? Trøster meg med at både Pus og Juli1 omtrent ikke hadde noen symptomer før test.

Men vi gir da ikke opp ennå???

Vil høre alt om dine symptomer!!!

Klem fra

Hei på deg!

Har heller ikke noe særlig til symptoner. Hadde litt stikking i magen til å begynne med, men det er borte nå.... Har litt ømme bryster med varierende styrke, men det har jeg hatt før også, uten at det har betydd noe. De andre gangene ble jeg veldig deprimert og nesten lettere agressiv de siste dagene før test, har ikke merket noe til det ennå denne gang og håper det er en god ting!

Har en venninne som ble gravid med tvillinger på første ivf forsøk, og hun kjente ingen verdens ting av symptomer, så det må jo være håp?

Jeg orker egentlig ikke et negativt svar igjen, men vet jo at muligheten for det er der - desverre. Fryktelig synd at et ikke følger med noen garanti på dette her.

- men egentli er jeg ganske optmistisk, har en god "feeling"

Har veldig lyst til å teste, men det er vel uansett for tidlig. Hva med deg, skal du teste før tiden?

Jeg har tatt meg ferie denne uken, og skal bare kose meg og slappe av, ikke stresse med jobben, og bare tenke på meg selv.

Uff, dette måååååå bare gå bra! Jeg har troen på oss begge!

Masse, masse lykke til!!!!!! Tvi - tvi!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58331-venus/#findComment-248001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...