Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mystero

Heisann! det er nok ingen sykdom jeg har men noe som er veldig skjemmende! Jeg har masse "nupper" på penisen, og det er ikke særlig pent! jeg har oppsøkt lege og lurte på hva det var......han sa det var Talg kjærtler!noen ganger hvis jeg presser på dem kommer det noe hvit ut,sannsynligvis talg.....! jeg lurer på om det er noe medesin eller salve som hjelper mot dette,som får kjærtlene til å gå bort...eller ihvertfall minske!?dette har plaget meg veldig lenge...og det påvirker mitt sexliv!håper jeg får svar fra dere så snarest som mulig,jeg er villig til å prøve hva som helst....bare noe som har litt effekt, som kan hjelpe i det minste litte grann!på forhånd takk! Med Vennlig Hilsen "Oppgitt"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58351-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mystero

Nå er du på gynekologi-forum. Prøv forum for urinveier.

Euhm...det er jo på kjønnsorganen jeg har det da! er ikke det noe med gynekolog da?

hmm.....javel, tror du jeg får noe svar på urinveier? det vel da ingenting med talg kjærtler nedentil å gjøre vel?

Gjest feil forum

Euhm...det er jo på kjønnsorganen jeg har det da! er ikke det noe med gynekolog da?

hmm.....javel, tror du jeg får noe svar på urinveier? det vel da ingenting med talg kjærtler nedentil å gjøre vel?

Ja, men gynekologi er kvinnekroppen. Tror sikker forum for urologi kan hjelpe deg.

Lykke til!

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Gynekologi er om kvinnens underliv. Mannens problemer hörer til under urologi, sök svar der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...