Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Ville egentlig bare ønske deg lykke til med ruginga. Er du på dag 8 allerede? Teller du med uttaksdagen da, eller? Jeg pleier å regne fra dagen etter innsetting. Ikke det at det betyr så mye fra eller til akkurat....

Det er jo en god nyhet at det blir "overkommelig" å evt. ta nye forsøk (det skal selvfølgelig ingen av oss før om noen år!), så da får dere vel igjen litt penger. Var det overskytende beløp over 18.000,-? Jeg har lagt ut 4000,- til medisiner, og blir veldig glad dersom disse blir refundert. Her teller hver en tusenlapp. Håper sommervarmen gjør at eggene trives så godt inni der at de bestemmer seg for å ligge der i sånn omtrent 9 mnd.

Nå er det snart vår tur, Katheinka! Jeg krysser fingrene for deg + noen bein, armer og litt av hvert.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58372-til-katheinka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei sats,

du er visst flinkere til å telle enn meg (kremt). Selvfølgelig er jeg ikke på dag åtte, men på dag sju i dag. Og så er det ni dager siden uttaket...

Hvordan går det med sprayingen? Er du "eit ljos i heimen", eller herjer hormonene i fri dressur? Håper du slipper billig unna, det gjorde jeg denne gangen. Ingen hetetokter eller raserianfall, var bare så inni pepperen trøtt.

Er litt usikker på hvordan de nye reglene med betaling slår ut for oss - de to forsøkene vi har hatt i vår har kostet til sammen 26.000, i tillegg har vi lagt ut 4000 for medisiner. Fikk beskjed om å legge ut også for det siste forsøket (regningen kom i forgårs) - håper det ikke går for lang tid før pengene refunderes!

Når det gjelder billetter og diverse, har jeg nok vært altfor sløv med å ta vare på dem. har vel kanskje noen ferjebilletter og bompengekvitteringer liggende, men neppe alle. Jeg hadde aldri trodd på et vedtak med tilbakevirkende kraft, vettu!

Du er vel fotballenke fremdeles, heldigvis er det ikke mange ukene (dagene) igjen før du får ferie. Heldiggrisen. Jeg har stor tro på å ha fred og ro rundt forsøket (selv om man må forsake rødvin og cola når man trenger det som mest...). Syntes det var deilig å være sykemeldt noen dager ekstra etter uttaket. Fikk virkelig slappet av.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58372-til-katheinka/#findComment-248788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...