Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Ville bare spør om du vet noe mer ang. egenbetalingen siden du har en mann i FUB-styret og allting. Vet du om man får igjen penger selv om man ikke har lagt ut noe over 18.000. Jeg har jo i og for seg det da, men det er jo i Danmark. Måtte kjøpe medisiner til forrige forsøk på apoteket for litt over 4000,-. Masse penger, det dekker faktisk flybillettene våre til København. Medisiner for inneværende forsøk kjøpte jeg jo av TK (kremt, kremt), og håper at hennes medisiner funker like godt for meg også.

Ellers håper jeg at du har det fortsatt bare bra, og at sommeren gir ekstra giv til fryseforsøket til høsten. Man kan liksom ikke la den muligheten gå fra seg når eggene først ligger der. Du har jo 5 å ta av, og så kan du jo avslutte IVF-eventyret hvis det mot formodning ikke skulle ordne seg. Hvem vet hva som skjer::::

Mange hilsener fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg aner ingenting om hvordan egenbetalingen skal utføres i praksis. Har en liten mistanke om at politikerene heller ikke vet helt, og at det var en hastverksavgjørelse for regjeringen for at de ikke skulle miste ansikt. Jeg synes at de heller kunne ha kommet med et forslag om en egenandel på 6.000 pr. forsøk. Det er ikke alle som ønsker tre forsøk, eller de har kanskje allerede hatt to forsøk tidligere år og vil bare ha et til. Kanskje det blir mulig. Ikke vet jeg.

Jeg lurer også på hva et frysforsøk vil koste. Egenandelen var på kr. 5.000 i Bergen, men regner med at den har sunket dramatisk nå.

Er også litt irritert på at vi ikke får noenting igjen fra vårt forsøk i januar. Totalt kom det nok på 20.000 med reise og opphold, men jeg tror ikke at jeg får igjen for reise og opphold, så de pengene er nok tapt. Hadde jo ikke regnet med dem, men hadde vært kjekt å få litt igjen. Nå skal jeg ikke klage for vi har hatt tre gratis forsøk tidligere, så jeg skal ikke være den som hyler høyest.

Lykke til med forsøket sats. Jeg følger spent med på sidelinjen. Håper at det blir deres tur også denne gang. Hadde vært helt som fortjent. :o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...