Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært igjennom 2 prøver.beh. 1 gang i 1998 og en gang i år. Jeg er 35år, har født 2 barn, en født i 87 og en i 96, unnfanget på "naturlig" vis. Dessverre har vi ikke blitt gravide ved ivf beh. det var tifredstillende antall egg men avbrutt pga mangel ved eggkvalitet, de har ikke normalt utseende,det er sterke indisier for at eggene ikke lenger har god kvalitet..Men hvorfor det?? er det noen som har forsket på dette? jeg føler meg da ikke så gammel..at kroppen skal ha brukt opp alle de gode eggene?? er det slik at det finnes gode og dårlige egg ved hver eggløsning? jeg er kjempeinteressert i å komme videre med dette ,om det er mulig! er nyskjerrig på hvorfor kroppen min, mest sansynlig, bare produserer dårlige egg. er det noe hormonelt galt el. Håper på svar, takk for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58375-d%C3%A5rlige-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...