Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fogel

Heissann!

Jeg har termin om 13 dager nå og i dag tidlig hadde jeg blodblandet slim som jeg går utifra er en tegningsblødning... Det gikk imidlertidig raskt over til å være mørk brun utflod omtrent slik du får rett før du skal ha mensen eller rett etter at du har hatt. Det jeg da lurer på er hvor lenge jeg kan forvente å ha denne mørke utfloden... Jeg har ikke hatt noen andre tegn på fødsel enda så jeg går utifra at jeg må vente en stund til, men det hadde vært fint å fått et svar på dette da jeg blir nervøs av å vente og vente og hele tiden finne nytt brunt utflod...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58378-tegning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det kan virke som om du har hatt litt tegningsblødning bestående av både friskt blod og gammelt blod. Den brunlige utfloden er nok størknet blod som har ligget i livmorhalsen og som har kommet ut i forbindelse med modningsprosessen der. Det er umulig å si når du kommer til å føde, men du er helt klart i rute ved at du nå har fått litt tegningsblødning. Skulle du mot formodning begynne å blø friskt blod, bør du ta kontakt med sykehuset eller din lege/jordmor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58378-tegning/#findComment-249609
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...