Gå til innhold

Tannlege som lyver....?? Hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Gjest tannlegeskeptikeren

Da jeg var 15-16 år måtte jeg til tannlegen for å skrape bort tannstein. På forhånd var jeg imidlertid sikker på at det var hull og at jeg måtte borre... Det ble også brukt noe som lignet mistenkelig på et borr.. (og det gjorde forferdelig vondt), og etterpå ble det stappet noe som lignet mistenkelig på fyllingen som brukes til å fylle igjen hull med...

Jeg har ikke "borret" verken før eller siden..

Kan tannlegen ha løyet ovenfor meg (han visste at jeg var grusomt redd for å borre) og sagt at det ikke var hull, men bare tannstein, selv om det var et hull? Isåfall har han lov til det? Dette plager meg litt...

Og hvor ofte er det egentlig nødvendig å gå til tannlegen for vanlig skjekk? Jeg er 18 år og har ikke så god råd at det gjør noe... (var sist hos tannlegen i august i fjor)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58400-tannlege-som-lyver-hvor-ofte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Tannleger har egne bor som fjerner og pusser bort tannsten effektivt og skånsomt.

Alle lyver av og til. Selv tannleger.

Men det er vel naivt å tro at en tannlege skulle ha lagt en fylling eller flere i tennene dine uten å fortelle det ?

Gjest tannlegeskeptikeren

Tannleger har egne bor som fjerner og pusser bort tannsten effektivt og skånsomt.

Alle lyver av og til. Selv tannleger.

Men det er vel naivt å tro at en tannlege skulle ha lagt en fylling eller flere i tennene dine uten å fortelle det ?

Det var bare i EN tann.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...