Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har oppsøkt flere leger ifbm mine utbrudd av det jeg uheldigvis tror er Herpes. Jeg har kontaktet lege flere ganger, men har aldri fått noen klar diagnose om det er Herpes eller ikke da "utbruddene" bare gjør seg gjeldene med små hovne kviser som etterhvert sprekker og blir gule etterhvert.

Disse er for små til at noen prøve av sårene er mulig. Blir ganske frusterert og spurte den siste legen jeg oppsøkte om det finnes noen andre måter å sjekke om jeg har viruset. Legen sa at en blodprøve vil kunne påvise Herpes og min prøve var negativ. Andre leger jeg har snakket med i ettertid har ikke kunne gitt meg svar på om en blodprøve kan påvise/avvise Herpes. Litt frustrerende ettersom samboeren og meg prøver å bli gravide og i denne sammenheng ønsker en avklaring en gang for alle. Håper på snarlig tilbakemelding!

Hotlegs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58402-p%C3%A5vise-herpes-ved-blodpr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...