Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min første pergokur i dag og er spent på å begynne med den. Er det noen som har noen erfaringer å dele når det gjelder bruken av den? Hvor mange kurer er det vanlig å ta, har noen lykkes ved hjelp av den osv. Har så mye jeg lurer på etter gynekogtimen i dag,så jeg har et spørsmål til ang. spermantall o.l. Hva som er normalomr. der på de forskjellige tingene de tester?

Gynekologen min nevnte noe om at veggene i livmoren var litt tynne.Har noen av dere erfaring med det, vet noen hvor tykke de bør være ?

Håper noen kan svare på noen av spørsmålene mine. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58411-pergo-og-andre-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dipsey

Hei Lene!!

Jeg har gått utallige pergo-kurer og er nettopp ferdig med en. Så nå er vi som kaniner....hehe!!

Jeg opplever å bli veldig trøtt, svimle endel, og få godtekick!! Har enda ikke lyktes for oss, men vi har jo enda et håp!! Skal nå prøve å ta eggløsningstester for å se om vi treffer enda mer nøyaktig.

Husk bare å ikke stresse ang. sex'en!!

Ang. antallet erfarer vi at legene sier så mye. Min mann hadde ved siste prøve ca 30. mill. og det var mer enn tilstrekkelig sa legen. Det kommer jo veldig an på kvaliteten også. En "vanlig" utømming skal vel ligge på rundt en 50 - 60 mill. har vi fått beskjed om.

Hei!

Har nettopp testet positivt etter bruk av pergotime. Har også et lite pergobarn på 20 mnd.. ;o)

Første gang jeg var gravid hadde jeg MASSE bivirkninger med Pergo, men denne gangen har jeg ikke merket noe.

Første gang satt den etter to mnd. og denne gangen etter tre..

Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...