Gjest Dipsey Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei hei.... I dag har jeg ringt Riksen, og endelig er vi i listene igjen. Banken var velvillige til å gi oss det vi trengte og alt er fryd og gammen. Skulle ta kontakt med Riksen når mensen kommer om ca 2 uker, og skulle på spray omtrent med ei gang da.....håper jo at den kommer før de stenger i juli da..... Gud, så deilig da!! Nå skal det bli svinger i valsen kan du tro!! Har du vært gjennom alt dette?? Da vet du mer enn meg!! Vi vet lite om bivirkninger av sprayen, hva den gjør, etc etc. Så fortell gjerne.............. Veldig glad kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58436-ringte-riksen-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
becca72 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei Dipsey Så deilig å være i gang :-) Vi er igang med forsøk nr 2 på riksen. Nesesprayen tar du 3 ganger om dagen. Den er for å nedregulere deg. "Slå ut" ditt eget hormonsystem, vist du skjønner hva jeg mener? Etter ca 1 uke får du en "mens". Etter du har gått på spray en stund (litt forskjellig) så er det over på sprøyter. Jeg anbefaler på det sterkeste puregon penn. Den er helt grei å sette. Denne går du på noen dager, og får time til ultralyd for å sjekke eggposene. Sprøytene stimulerer eggstokkene så det skal bli mange flotte egg :-) Og når eggposene er store nok, setter du en eggløsning sprøyte (i magen den også) og så er det inn et par dager etter til uttak. Og innsetting 2-3 dager etter det. Sprayen går du på samtidig med sprøytene helt til du setter eggløsning sprøyten. Ble du litt klokere? Bare spør vist det er mer du lurer på :-) Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58436-ringte-riksen-i-dag/#findComment-248658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dipsey Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei Dipsey Så deilig å være i gang :-) Vi er igang med forsøk nr 2 på riksen. Nesesprayen tar du 3 ganger om dagen. Den er for å nedregulere deg. "Slå ut" ditt eget hormonsystem, vist du skjønner hva jeg mener? Etter ca 1 uke får du en "mens". Etter du har gått på spray en stund (litt forskjellig) så er det over på sprøyter. Jeg anbefaler på det sterkeste puregon penn. Den er helt grei å sette. Denne går du på noen dager, og får time til ultralyd for å sjekke eggposene. Sprøytene stimulerer eggstokkene så det skal bli mange flotte egg :-) Og når eggposene er store nok, setter du en eggløsning sprøyte (i magen den også) og så er det inn et par dager etter til uttak. Og innsetting 2-3 dager etter det. Sprayen går du på samtidig med sprøytene helt til du setter eggløsning sprøyten. Ble du litt klokere? Bare spør vist det er mer du lurer på :-) Lykke til! Klem fra hei.. Joda takk skal du ha. Ble veldig klok nå... Håper det går bra for dere?? Nå er alt litt klarere.. kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58436-ringte-riksen-i-dag/#findComment-249584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.