nanna Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Hvem fikk servert fylt fiskepudding til lunch? *ghulp* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Det høres faktisk ganske stimulerende ut. Er det noen bønder her som har erfaringer å dele, før jeg monterer melkemaskinen i Oslobolig. Tror du forresten jeg kan få til leveringsavtale med Tine? Pass på at du når av og på bryteren fordi den ikke stopper før på 5 liter. 0 Siter
Amiga Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jo takk, men det er allerede prøvet. Problemet er at jeg er allergisk mot oppvaskhansker... ;-) Da får du bruke glidemiddel og ronke selv, du skal se det blir forskjell! ;-) 0 Siter
Gjest ova Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Denne er sann : I distrikts-norge er det mange utenlandske leger. En slik svensk/finsk/polsk en hadde vakt en kveld. Han måtte bestille drosje for en pasient og slo på tråden og sa til sjåføren: Jag har en patient her hos mig. Hon måste ronkast. Kan Ni skaffa bil ock sjåfør ? Sjåføren ble heller paff - og hadde vel problemer med å få fram noe vettig Og legen holdt fram: Hon mår illa ock måste till rontgen nu med det samma. Er Ni redo før uppgiften ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.