Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere...

Det er bare meg... Meg er hun som spurte for litt siden hva graviditetstesten egentlig sa... En bli strek og en svak blå strek...

Jeg var hos helssøster igjen igår... Og tok en ny test, ikke av samme type som sist...

Jeg hadde egentlig ventet meg at testen var negativ, men hun snudde seg og sa "Denne viser nok en pluss den"!

Huffameg... Nå blir det abort og sånn.. har ikke snakket med kjæresten min enda... skal møte han etterpå, jeg ville ikke si det over telefonen... Lurer på hva han sier...!

Vet bare at han støtter meg fullt ut... og det setter jeg pris på...

Da kom noen av mine tanker ut, nå vet dere i allefall hvordan ting gikk..

Jeg får kanskje time på sykehuset allerede denne uken.. har valgt å ta medisinsk abort... gruer meg jeg.. skal på ultralyd for å se hvor langt fosteret har kommet...

hade så lenge da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58515-til-nyco-byhuldra-krep-og-loinn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...