Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jo ikkje eg Lionn da, men på æresord _det_var Gyrken på de bildene !

Om ikkje ho har lurt oss trill rundt i årevis her da, men det er ho nok for ærlig til å gjøre !

Var (er) ikkje ho deilig ?

:)

Menne det var som sagt for noen år siden. Ser hun fremdelse likedan ut tro?

To unger har pluppa ut på kort tid og de fleste rundt omkring pleier jo å bruke det som unnskyldning nr 1 til å ese ut for deretter å fortsetter de neste 50-åra til fremdeles å bruke det som en unnskyldning .

Ikke det at jeg tror gyrken gjør det altså.....

Menne det var som sagt for noen år siden. Ser hun fremdelse likedan ut tro?

To unger har pluppa ut på kort tid og de fleste rundt omkring pleier jo å bruke det som unnskyldning nr 1 til å ese ut for deretter å fortsetter de neste 50-åra til fremdeles å bruke det som en unnskyldning .

Ikke det at jeg tror gyrken gjør det altså.....

"Menne det var som sagt for noen år siden. Ser hun fremdelse likedan ut tro?"

Hakkje peiling, vi bør vel snart forlange oppdaterte bilder !?

Vet det der om utesing, men tror ikkje Gyrken er typen til å bli ei slaskete gammal husmor heller !

Du da Shandy, like sexy som før eller ?

:)

*klem* fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...