christy Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 hei! Typen min og jeg har vært sammen i lang tid, og har barn sammen,de siste mnd har han ikke hadd noe lyst på sex.Og jeg vil barre ha mer.I går kveld sa han til meg at jeg ikke kunne få det når jeg ville,for da kunne det bli kjedligt.Da spurdte jeg han om han syntes det er kjedlig med sex,så sa han vet ikke..å da vet jeg hva det betyr.Er det fordi han er lei av meg eller kan det være no annet som plager han.Jeg trodde det ikke var muligt at gutter kunne få nedsatt sexlyst. Vær så snill hjelp meg noen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58529-typen-er-min-lei-av-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Må nok være litt brutal mot deg... Sannsynligheten for at han fortsatt har en sterk kjønnsdrift, er nok stor.... men den driften retter seg ikke mot deg lengre... ...kjenner lusa på gangen, vi menn er ikke alltid så kjappe til å si ting rett ut i redsel for å såre den vi bor sammen med, har barn med, og ellers respekterer på alle måter... Det ER mulig jeg tar feil, og at det er noe fysisk/psykisk, men i 9 av 10 slike tilfeller, så ligger forklaringen ovenfor... sorry! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58529-typen-er-min-lei-av-sex/#findComment-249199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Det trenger ikke være noe i forholdet som tynger han. Mulig han sliter med noe på jobben, med venner, familie osv. Det er jo umulig å vite uten at man tar en real diskusjon sammen. Var i et forhold hvor kjæresten min også backa ut når det gjaldt alt av intimiete. Følte etterhvert at når vi endelig hadde sex, så var ikke jeg tilstede for han ...hvis du skjønner. FØlt at han ikke tok hensyn til meg. i det hele tatt og bare brydde seg om sin egen nytelse. I realiteten var årsaken at han ikke hadde sterke følelser for meg lenger, men det tok kjempelang tid ( med mye analyse-spørsmål fra meg)før han klarte å si noe. Han hadde rett og slett ikke ord på og var verbalt handicappet...fant jeg heldigvis ut til slutt. Vil ikke være sammen en vokabulær tilbakestående egoist!! Men...det kan ,som sagt, være maaange grunner til at han ikke vil ha sex så ofte. Er du for "masete"? Er livet en eneste stor rutine slik at han trenger spenning/variasjon? Slike spørsmål bør dere sette dere ned og SNAKKE om! Be han være klin dønn ærlig i forhold til hva han føler! Selv om han er forvrret og ikke vet helt, så be han bare snakke ut om alle potensielle muligheter. Det er alltid en grunn til at folk plutselig ikke liker sex mer. Sex er ofte symptonanviser i et forhold!! Lykke til. Det går nok bra skal du se! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58529-typen-er-min-lei-av-sex/#findComment-249241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
christy Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Det trenger ikke være noe i forholdet som tynger han. Mulig han sliter med noe på jobben, med venner, familie osv. Det er jo umulig å vite uten at man tar en real diskusjon sammen. Var i et forhold hvor kjæresten min også backa ut når det gjaldt alt av intimiete. Følte etterhvert at når vi endelig hadde sex, så var ikke jeg tilstede for han ...hvis du skjønner. FØlt at han ikke tok hensyn til meg. i det hele tatt og bare brydde seg om sin egen nytelse. I realiteten var årsaken at han ikke hadde sterke følelser for meg lenger, men det tok kjempelang tid ( med mye analyse-spørsmål fra meg)før han klarte å si noe. Han hadde rett og slett ikke ord på og var verbalt handicappet...fant jeg heldigvis ut til slutt. Vil ikke være sammen en vokabulær tilbakestående egoist!! Men...det kan ,som sagt, være maaange grunner til at han ikke vil ha sex så ofte. Er du for "masete"? Er livet en eneste stor rutine slik at han trenger spenning/variasjon? Slike spørsmål bør dere sette dere ned og SNAKKE om! Be han være klin dønn ærlig i forhold til hva han føler! Selv om han er forvrret og ikke vet helt, så be han bare snakke ut om alle potensielle muligheter. Det er alltid en grunn til at folk plutselig ikke liker sex mer. Sex er ofte symptonanviser i et forhold!! Lykke til. Det går nok bra skal du se! takk jewel66! Det ser nok ut til å stemme det med jobben.Hver kveld når vi legger oss sier han eg vil ikke på jobb i morgen.Han trivs ikke no særlig på jobben,i tillegg har det skjedd mye nye ting den siste tiden,an ble pappa for første gang for 6mnd siden og vi skal bygge hus,og han er litt redd for å bli voksen. Det er ikke at sexen har stoppa opp da,men det er barra en gang i uken ca. Men etter jeg fikk barn er jeg blitt så ENORMT sexlysten.kansje no med hormonene..?Men jeg fikk nå dosen min i går kveld,å da trengte jeg ikke å spør en gang,han barre kastet seg over meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58529-typen-er-min-lei-av-sex/#findComment-250012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lunatic Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Må nok være litt brutal mot deg... Sannsynligheten for at han fortsatt har en sterk kjønnsdrift, er nok stor.... men den driften retter seg ikke mot deg lengre... ...kjenner lusa på gangen, vi menn er ikke alltid så kjappe til å si ting rett ut i redsel for å såre den vi bor sammen med, har barn med, og ellers respekterer på alle måter... Det ER mulig jeg tar feil, og at det er noe fysisk/psykisk, men i 9 av 10 slike tilfeller, så ligger forklaringen ovenfor... sorry! Sorry for å ødelegge din tro, men jeg tror mer på jewel66 sin forklaring.. Iogmed at det faktisk hadde skjedd en del i det siste, og han hater jobben.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58529-typen-er-min-lei-av-sex/#findComment-252313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.