Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jenta

Hva skal til?Gutter sier at de får stå bare de ser ei pen jente, kjenner lukten av en dame, og at en jente setter seg på fanget deres... Jeg har sturdert dette litt i det siste, og har kommet fram til at dette er sterkt overdrevet.Er det bare meg som mistenker gutta for å skryte litt over deres seksualdrifter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58591-n%C3%A5r-f%C3%A5r-dere-st%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier meg bare enig med livato her.. Det kan skje når eman minst vil det, og det kan skje under de merkeligste omstendigheter.. Alt fra å fantasere øyeblikkelig om ei søt jente man så på jobben, til at bestevenninna di setter seg på fanget ditt.. Men ikke nødvendigvis.. Kan være plagsomt, hvis man ofte får stå og ikke kan kontrollere det... Da man f.eks. VET at den som sitter på fanget ditt kjenner "hva som skjer", og du ikke egentlig har seksuelle følelser for den personen.. men i den situasjonen så ja... du skjønner... hehe.. Men jeg tror også at man kan lære seg å kontrollere dette ganske bra etter hvert.. hvis man vil.

Jeg får normalt ikke ufrivillig stå i slike situasjoner. Men dersom jeg velger å nyte situasjonen så er det ikke noe problem å få ereksjon. Det er altså en viss mental kontroll, men det er også avhengig av stemningen i situasjonen.

Det er altså ikke mulig å gi noen fasitt på når det vil skje.

Gjest lunatic

Tror dette har litt å si med alder også..

Gutter på 13-16 får lettere stå enn 18 og oppover.. I 13-16 alderen får man ekstra lett tilfeldig ereksjon.. Pluttselig i en skoletime for eks. og lignende flaue tidspunkt.

Jeg kan få stå hvis en jente skriver "savner pi..en din" i en sms for eks..

Og det er også lettere å få stå av en slik melding hvis det ikke er ei jente du er sammen med.. Sikkert pga spenningen.

Annonse

optimisten2002

Gutta får vel ikke nødvendigvis stå i sånne situasjoner. Men de KAN få det av sånne ting, og de kontrollerer det ikke så lett selv.

skal bare hilse å si det at det er ikke lett i det hele tatt! det er et jævli problem...

eg har det lille problemet at den kan stå når som hlst...

skal bare hilse å si det at det er ikke lett i det hele tatt! det er et jævli problem...

eg har det lille problemet at den kan stå når som hlst...

Et problem for deg kanskje, men det burde ikke være så stort. Har aldri hørt om jenter som legger så veldig merke til sånt. Det er ikke så lett å se, som det føles som.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...