dipsey Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Heisann.. Nei vi er ikke igang enda, men skal på spray så fort jeg bare får mensen. Går en spennende tid i møte... Kan jeg spør hvor på sørlandet du kommer fra og eventuelt hvor ung du er? ) Kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei på deg, dipsey ) Jeg kommer fra Kristiansand. Hva med deg? Og jeg er 33 år ung!....hehe....... Vi skal igang med forsøk nr. 3 i august. Begynner på spray i slutten av juli. Dette er siste forsøk av en 3-pack hos Maigaard, Århus. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. Det er 7 uker siden jeg hadde utskrapning. Triste greier ( Men nå ser vi heldigvis fremover igjen, og er fast bestemt på å ikke gi oss før vi er i mål!!! Er det 1. forsøk dere skal i gang med? Da har dere garantert spennende tider i vente ) Vi snakkes! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-249737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dipsey Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Hei på deg, dipsey ) Jeg kommer fra Kristiansand. Hva med deg? Og jeg er 33 år ung!....hehe....... Vi skal igang med forsøk nr. 3 i august. Begynner på spray i slutten av juli. Dette er siste forsøk av en 3-pack hos Maigaard, Århus. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. Det er 7 uker siden jeg hadde utskrapning. Triste greier ( Men nå ser vi heldigvis fremover igjen, og er fast bestemt på å ikke gi oss før vi er i mål!!! Er det 1. forsøk dere skal i gang med? Da har dere garantert spennende tider i vente ) Vi snakkes! klem fra Hei.. Jeg er 25 i november og min mann er 32. Vi er fra Mandal, så vi er jo ikke langt unna. Ja det er første forsøk vi skal i gang med. Skulle egentlig starta i januar, men pga de lover og regler som kom da hadde vi ikke økonomi til det. Men nå er det jo litt mer i vår sjanger. Vi gleder oss til endelig å komme i gang. Har nå i mellomtiden begynt på pergotimekur, og skal gå på det til vi starter. Forhåpentligvis......så kan det skje naturlig??!! Vi bruker Faber Swennsson i kr.sand, og han er jo helt fabelaktig... Det var jo leit å høre at det var gått feil sist gang. Alle gode ting er 3 vet du, så bank i bordet. Ha en fortsatt fin dag........snakkkes... kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei.. Jeg er 25 i november og min mann er 32. Vi er fra Mandal, så vi er jo ikke langt unna. Ja det er første forsøk vi skal i gang med. Skulle egentlig starta i januar, men pga de lover og regler som kom da hadde vi ikke økonomi til det. Men nå er det jo litt mer i vår sjanger. Vi gleder oss til endelig å komme i gang. Har nå i mellomtiden begynt på pergotimekur, og skal gå på det til vi starter. Forhåpentligvis......så kan det skje naturlig??!! Vi bruker Faber Swennsson i kr.sand, og han er jo helt fabelaktig... Det var jo leit å høre at det var gått feil sist gang. Alle gode ting er 3 vet du, så bank i bordet. Ha en fortsatt fin dag........snakkkes... kos fra Hei igjen, dipsey )) Ja, da bor vi jo ikke SÅ langt fra hverandre. Mandal er jo bare et hopp og et sprett unna ;o) Håper dere klarer det med Pergotime-kur, det er jo ofte det skjer ) Vi bruker også Faber-Swensson. Han er bare helt fantastisk! Og - ja, jeg håper alle gode ting er 3 ) Håper det blir vår siste Danmarkstur på en stund nå. Det værste er jo at vi er nødt til å ta forsøkene utenlands, siden vi må ha operativt sæduttak. Denne metoden er ikke godkjent i Norge. Og selv om medisinene antagelig snart vil komme på blå resept, vil ikke det gjelde oss, siden vi må ta forsøkene i utlandet! Urettferdige greier ( Får bare krysse fingre og tær, og satse på at vi begge lykkes snart )) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei igjen, dipsey )) Ja, da bor vi jo ikke SÅ langt fra hverandre. Mandal er jo bare et hopp og et sprett unna ;o) Håper dere klarer det med Pergotime-kur, det er jo ofte det skjer ) Vi bruker også Faber-Swensson. Han er bare helt fantastisk! Og - ja, jeg håper alle gode ting er 3 ) Håper det blir vår siste Danmarkstur på en stund nå. Det værste er jo at vi er nødt til å ta forsøkene utenlands, siden vi må ha operativt sæduttak. Denne metoden er ikke godkjent i Norge. Og selv om medisinene antagelig snart vil komme på blå resept, vil ikke det gjelde oss, siden vi må ta forsøkene i utlandet! Urettferdige greier ( Får bare krysse fingre og tær, og satse på at vi begge lykkes snart )) Klem fra Hallo der! Ja, det er jo utrolig surt å ikke få medisinene på blå resept. Vi håper inderlig at de kommer på det. Noe vi tror også. Joda Faber er en skrue for seg selv.hehe. Men vi liker han veldig godt. Oj, i dag har vi prøvd å malt huset litte granne, men tiltakslysten er stor. Har en mann som jobber mye med hovedjobben, bijobben og han er fotballdommer, så noen ganger er jeg gift med godstolen ) Er litt forbauset over hvor få sørlendinger det er her!! Hadde trodd det var flere. Ikke det at det ikke er nok med oss altså.... Jo, ja, vel, vi har jo hatt utallige pergotimekurer uten resultat, men håper jo at med hans inntak av vitaminer og mineraler at soldatene er litt sprekere nå enn før.......den som lever får se... Nå roper han i andre enden............. Ha det fint så lenge... kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.