Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg, dipsey :o)

Jeg kommer fra Kristiansand. Hva med deg? Og jeg er 33 år ung!....hehe.......

Vi skal igang med forsøk nr. 3 i august. Begynner på spray i slutten av juli. Dette er siste forsøk av en 3-pack hos Maigaard, Århus. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. Det er 7 uker siden jeg hadde utskrapning. Triste greier :o(

Men nå ser vi heldigvis fremover igjen, og er fast bestemt på å ikke gi oss før vi er i mål!!!

Er det 1. forsøk dere skal i gang med? Da har dere garantert spennende tider i vente :o)

Vi snakkes!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-249737
Del på andre sider

Hei på deg, dipsey :o)

Jeg kommer fra Kristiansand. Hva med deg? Og jeg er 33 år ung!....hehe.......

Vi skal igang med forsøk nr. 3 i august. Begynner på spray i slutten av juli. Dette er siste forsøk av en 3-pack hos Maigaard, Århus. Ble gravid på 2. forsøk, men mistet dessverre i uke 9. Det er 7 uker siden jeg hadde utskrapning. Triste greier :o(

Men nå ser vi heldigvis fremover igjen, og er fast bestemt på å ikke gi oss før vi er i mål!!!

Er det 1. forsøk dere skal i gang med? Da har dere garantert spennende tider i vente :o)

Vi snakkes!

klem fra

Hei..

Jeg er 25 i november og min mann er 32. Vi er fra Mandal, så vi er jo ikke langt unna.

Ja det er første forsøk vi skal i gang med. Skulle egentlig starta i januar, men pga de lover og regler som kom da hadde vi ikke økonomi til det. Men nå er det jo litt mer i vår sjanger.

Vi gleder oss til endelig å komme i gang. Har nå i mellomtiden begynt på pergotimekur, og skal gå på det til vi starter. Forhåpentligvis......så kan det skje naturlig??!! Vi bruker Faber Swennsson i kr.sand, og han er jo helt fabelaktig...

Det var jo leit å høre at det var gått feil sist gang. Alle gode ting er 3 vet du, så bank i bordet.

Ha en fortsatt fin dag........snakkkes...

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250097
Del på andre sider

Hei..

Jeg er 25 i november og min mann er 32. Vi er fra Mandal, så vi er jo ikke langt unna.

Ja det er første forsøk vi skal i gang med. Skulle egentlig starta i januar, men pga de lover og regler som kom da hadde vi ikke økonomi til det. Men nå er det jo litt mer i vår sjanger.

Vi gleder oss til endelig å komme i gang. Har nå i mellomtiden begynt på pergotimekur, og skal gå på det til vi starter. Forhåpentligvis......så kan det skje naturlig??!! Vi bruker Faber Swennsson i kr.sand, og han er jo helt fabelaktig...

Det var jo leit å høre at det var gått feil sist gang. Alle gode ting er 3 vet du, så bank i bordet.

Ha en fortsatt fin dag........snakkkes...

kos fra

Hei igjen, dipsey :o))

Ja, da bor vi jo ikke SÅ langt fra hverandre. Mandal er jo bare et hopp og et sprett unna ;o)

Håper dere klarer det med Pergotime-kur, det er jo ofte det skjer :o)

Vi bruker også Faber-Swensson. Han er bare helt fantastisk!

Og - ja, jeg håper alle gode ting er 3 :o) Håper det blir vår siste Danmarkstur på en stund nå. Det værste er jo at vi er nødt til å ta forsøkene utenlands, siden vi må ha operativt sæduttak. Denne metoden er ikke godkjent i Norge. Og selv om medisinene antagelig snart vil komme på blå resept, vil ikke det gjelde oss, siden vi må ta forsøkene i utlandet! Urettferdige greier :o(

Får bare krysse fingre og tær, og satse på at vi begge lykkes snart :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250454
Del på andre sider

Gjest Dipsey

Hei igjen, dipsey :o))

Ja, da bor vi jo ikke SÅ langt fra hverandre. Mandal er jo bare et hopp og et sprett unna ;o)

Håper dere klarer det med Pergotime-kur, det er jo ofte det skjer :o)

Vi bruker også Faber-Swensson. Han er bare helt fantastisk!

Og - ja, jeg håper alle gode ting er 3 :o) Håper det blir vår siste Danmarkstur på en stund nå. Det værste er jo at vi er nødt til å ta forsøkene utenlands, siden vi må ha operativt sæduttak. Denne metoden er ikke godkjent i Norge. Og selv om medisinene antagelig snart vil komme på blå resept, vil ikke det gjelde oss, siden vi må ta forsøkene i utlandet! Urettferdige greier :o(

Får bare krysse fingre og tær, og satse på at vi begge lykkes snart :o))

Klem fra

Hallo der!

Ja, det er jo utrolig surt å ikke få medisinene på blå resept. Vi håper inderlig at de kommer på det. Noe vi tror også. Joda Faber er en skrue for seg selv.hehe. Men vi liker han veldig godt.

Oj, i dag har vi prøvd å malt huset litte granne, men tiltakslysten er stor. Har en mann som jobber mye med hovedjobben, bijobben og han er fotballdommer, så noen ganger er jeg gift med godstolen :o)

Er litt forbauset over hvor få sørlendinger det er her!! Hadde trodd det var flere. Ikke det at det ikke er nok med oss altså....

Jo, ja, vel, vi har jo hatt utallige pergotimekurer uten resultat, men håper jo at med hans inntak av vitaminer og mineraler at soldatene er litt sprekere nå enn før.......den som lever får se...

Nå roper han i andre enden.............

Ha det fint så lenge...

kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58621-trollmor/#findComment-250706
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...