Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Ja, det var mattelærer jeg skulle ha vært....

Så rart at du plutselig er over halvveis i ruginga, det har gått kjempefort synes jeg (he-he). Tenker du har strevd med å få tiden til å gå, det er grusomt å gå og vente på "er, er ikke". Sprayinga går faktisk greit, men så er jeg bare på dag 4 og har ikke merket noe som helst. Tror nok jeg er i ferd med å bli "immun" mot synarela, iallefall når det gjelder bivirkninger. Synes egentlig det var verst andre gangen, med mye svetting både dag og natt.

Mannen min synes jeg er kjempeflink som ikke syter og klager. Hva er det egentlig mannfolk tror vi er???? Det er liksom litt lettere for dem å "dette ut" mens vi sprayer, for det er liksom ingenting. Når sprøyteperioden starter, melder han sin interesse og kikker med stor iver på sin flinke hustru som stikker så det ljomer....

Fotballenke - ja, det kan du jammen si at jeg er. Nå skal han ha fri i morgen, og jeg har en viss feeling med at det har noe med Argentina - Sverige kampen å gjøre. Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye, men synes det er bra at mitt favorittland nummer en gikk videre. Synd at vi ikke får med oss København under VM.

Javel, da får du ha det bra så lenge, og pass på de søte små, slik at de lager noen ordentlig knallblå streker om en uke.

Jeg krysser fortsatt alt som krysses kan.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58635-til-katheinka-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Hei sats,

tiden går i rykk og napp, skulle bare ønske at jeg kjente noe...! Det er ikke så lett å tolke symptomer som ikke er der. Kjente riktig nok noen ganske så kraftige stikninger nederst i magen i helgen, satser på at det var festesmerter. Lettere å være optimist da...

Min elskede er også litt "ute" når jeg sprayer. På en måte er det litt greit at forsøket ikke er noe tema fra begynnelsen, synes på et vis at tiden går fortere da. Så får han heller være helt og sette sprøytene på meg...

Det gjør meg ingenting å stikke selv, men det virker som om Mannen synes det er litt stas å bidra med mer enn å levere varene i glasset!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58635-til-katheinka-igjen/#findComment-250060
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...