Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg er fullstendig enig med deg i at det kunne vært satt en grense på 6000,- pr. forsøk inkl. medisiner, det er jo en overkommelig pris etter min mening. Faktisk ingen forskjell fra det vi betalte i Haugesund i fjor i det hele tatt, om vi ser bort fra noen hundrelapper.

Håper for deres skyld at fryseforsøket blir billigere, dere har tross alt en rimelig sjanse til å bli gravide. Man hører jo så mange solskinnshistorier at en gang må de vel ramme oss også!!!! Akkurat nå er jeg optimistisk med det vi skal gjennom om ca. 4 uker. Skal til dr. Bergh i Madlakrossen denne gangen på UL fordi Braut i Sandnes har ferie når vi drar avgårde. Skal dit på første ul 2. juli, så det er faktisk bare tre uker til i dag. Jeg og den evinnelige nedtellingen, men det er min måte å motivere meg på. Jeg håper jo at mine to (+ en time i morgen) hos soneterapeut og akupunktør Ting i Sandnes skal gjøre susen. Hun har iallefall sagt at hun jobber med å få ned syklusen min til 28 dager, og det er jo viktig også oppi det hele. Coladrikkingen har jeg kuttet helt ut, har tatt noen glass, men det er bare blåbær å regne sammenlignet med tidligere forbruk.

C-vitaminer og kalsium/magnesium tabletter glir ned på høykant, så jeg gjør iallefall mitt for at dette skal gå rette veien.

Ja, det var vel en oppsummering kan man si.... Må holde dere orientert, vet du.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58637-hei-yogi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...