Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre/ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Nightshade

Hmm, det skjedde noe rart idag...

Jeg fikk en telefon fra et hemmelig nummer, som jeg etter en stund fant ut at jeg fikk svare på...

Noen sekunder gikk, og så sa en damestemme som jeg oppfattet som noe rundt 30, men man kan jo aldri være sikker, "har jeg kommet til... mitt navn...?"

Ja, du snakker med han nå sa jeg... 3 sekunder med fnising, så ble røret lagt på...

Jeg satt igjen med et kjempespørsmålstegn svevende over hodet, og nysgjerrigheten kom knugende fram i magen... hun hadde en dialekt som jeg ikke kan si at jeg kunne kjenne noen som hadde, og heller ikke kan jeg se å ha truffet noen som skulle ringe meg på den måten.... tenkte bare jeg måtte dele med meg... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58639-hva-skal-jeg-gj%C3%B8reville-du-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nightshade

Det hørtes ut som et lite "fjortisspek" :) Altså har noen hatt det moro meg en telefon og telefonkatalog. Jeg tviler vel sterkt på at 30 årige damer ringer til vilt fremmede folk og fniser i telefonen ;)

Jepp, det tenkte jeg og, men det hørtes unektelig sånn ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...