Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Randi

nå har jeg vert til en masse undesøkelser på sykehuset. og har fått beskjed om at den ene egglederen er tett.. men den andre ser fin ut. jeg har vert plager med cyster... kuler i livoren.. og har vert og fått utskrapning.. jeg har også fåt beskjed om at jeg har for mye av det manlige hosmonet testoron.. hvordan kan jeg selv rette på dette??? er det muligheter og opperere og bli gravid uten prøverørs behanling. jeg har ønsket meg barn nå i snart 3 år. jeg er 24 nå. min man er 37og vi vil ha barn før han blir så veldig mye eldre... jeg har også begynt og få litt angst og deprasjoner på grunn av barnløsheten... og jeg er veldig redd og vet ikke hva jeg skal gjøre.. håper på masse svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58670-egleder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er litt for mange faktorer til at jeg kan bedömme dine sjanser.

For mye mannlig homron kan finnes ved det man betegner PCOS, du finner mye ved aa söke paa dette. da har man ogsaa cyster paa eggstokkene.

Knuter paa livmoren (muskelknuter) er uvanlig i din alder. Har du oppfattet det korrekt?

Hvis en eggleder er tett kan den andre ogsaa väre skadet selv om den er aapen. Da er pröverör en god mulighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58670-egleder/#findComment-251398
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...