Gå til innhold

5-barnsmor er du her?

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnspappa

Hei, husker du meg?

Du ønsket meg så vakkert lykke til med flørten med min ekskone!

Det jeg glad og lykkelig kan fortelle, er at vi nettopp kom hjem fra en ukes ferie i Hellas - som kjærester!

Vi har en lang vei å gå, for årsaken til at hun har vært så kald og avvisende, har vært at hun bar på en mørk hemmelighet som hun MÅTTE innrømme før hun turde tro på at jeg kunne tilgi. Jeg har vist om det, men aldri konfrontert henne.

Hun har vært utro med en annen i to år!

En eldre mann som utnyttet hennes sårbarhet og sympati i en vanskelig periode av vårt samliv.

En stund etter at hun gikk fra meg, viste det seg at han bare utnyttet henne, og begjær, drømmer og besettelse ga henne en straff og nedtur som aldri før.

Det er tøft, men jeg klarer å tilgi henne fordi jeg elsker henne høyt!

Og nettopp det at jeg i mellomtiden fikk oppleve en annen kvinnes store pasjon og lidenskap, gjør meg sterk og trygg på meg selv.

Mens min kone bare fikk skuffelse og svik igjen, så fikk jeg selv oppleve de mest fantastiske og skjønne sider av det å bli begjært og å kunne nyte en kjæreste. Heldigvis var jeg og min kjæreste veldig åpne mot hverandre, vi visste begge at det hele var på et fritt grunnlag. Hun visste om min kjærlighet til min kone, men vi var enige om å forsøke. Likevel, vi kom til et punkt hvor vi skjønte at det var for tidlig å binde oss til hverandre, nettopp fordi jeg hadde en uavklart kjærlighet til min kone, så klarte vi å skilles som venner.

Og endelig, min kone kom uventet og brøt sammen om sin utroskap, hun ble veldig lettet når hun skjønte av mine fortellinger at jeg visste alt og likevel ikke hadde angrepet henne. Skriver mer siden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58714-5-barnsmor-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Med tårer i øynene og klump i halsen klapper jeg begeistret her jeg sitter og leser....

Dette var en seier for kjærligheten og ikke minst for deres fem barn....

Jeg er virkelig glad for at det gikk slik, og det med hånden på hjertet....

HJERTELIG TILLYKKE MED DIN NYVUNNE KJÆRLIGHET

Ta godt vare på den fantastiske evnen du har til å tilgi og å sette deg inn i andres situasjon, det vil styrke forholdet deres meget fremfor å angripe med anklager....

Jeg håper din kone forstår hvilken fantastisk mann hun har fått....

En stor gratulasjonsklem til dere begge fra en begeistret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58714-5-barnsmor-er-du-her/#findComment-251756
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...