Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare fortelle at vi har fått en gutt. Etter 5 inseminasjonsforsøk og en spontanabort ble jeg endelig gravid igjen, og nå er gutten vår kommet.

Har ikke vært så aktiv her under svangerskapet, men skrev endel innlegg det året vi drev med forsøk, så kanskje det er noen som husker meg. Jeg kjenner ihvertfall igjen noen nick her fra den tiden. Krysser fingrene for at alle dere her skal få oppleve det samme som meg. Jeg føler meg utrolig priviligert som har fått oppleve å bli mamma 2 ganger. Først til ei jente og så kom en liten gutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58722-vi-har-f%C3%A5tt-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Gratulerer så hjertelig med den lille prinsen deres....

Jeg kjenner jeg får klump i halsen når jeg leser innlegget ditt, jeg synes det er så fantastisk at det går an å få den hjelpen dere har fått...

Jeg har selv en svoger og svigerinne som er begynt på adopsjonsprossessen fordi de ikke kan få egne barn....

Lykke til videre med de to fantastisk vidunderlige gavene du er blitt velsignet med...

klem fra

Så hyggelig å høre!!! GRATULERER SÅ MYE!!!

Jeg husker deg veldig godt . Jeg har heller ikke vært særlig aktiv her de siste månedene.

Jeg er nå i min 34. uke, så jeg kommer snart etter....Jeg er så spent! Tenk at vi snart skal bli en liten familie! *S*

Ønsker dere all mulig lykke!!

Kos dere!!

Mange klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...