Gjest utro jente Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Huff… jeg er så flink til å rote det til. Jeg har vært samboer og sammen med kjæresten min i tre år nå. Jeg har hele mitt liv fordømt utroskap. Men nå har jeg altså vært det! Jeg!!! Det skjedde før jul en gang at jeg falt for en felles bekjent. Jeg har aldri opplevd slik tiltrekningskraft før… Helt utrolig. Vi tente så fælt på hverandre. I begynnelsen gjorde vi ikke annet enn å kysse og kline. Men en dag etter nyttår skjedde det. Hjemme hos oss. I senga til meg og samboeren. Jeg er så fæl! Dette har bare skjedd en gang, men allikevel… Føler meg så jævlig. Samboeren min er bare god tvers igjennom. Er det noen som ikke fortjener dette, så er det han! Ok, så er han ikke så interessert i sex, og vi har hatt sex bare to ganger dette året. Blir kanskje i gjennomsnitt 4 ganger i året! Det er ALTFOR lite for meg! Jeg ELSKER sex! Går rundt og er konstant kåt (nesten). Er 25 år. Føler meg litt for ung til å gi opp sex så tidlig. Det aller beste for samboeren min (og kanskje meg) hadde vært om vi hadde gått hver vår vei. Tror jeg. Jeg har sagt til samboeren min at han fortjener noe bedre enn meg, men han bare blåser meg av. Han vet IKKE at jeg har vært utro!! Vi har det jo godt sammen. Trygt og godt. Har kjøpt leilighet sammen og har en god del felles venner. Jeg kommer til å miste alt dette om jeg gjør det slutt. Jeg blir dessuten hele tiden småforelsket i andre gutter/menn. HUFF!! Hva skal jeg gjøre???? Åh… jeg er så i tvil!! Om himmel og helvete finnes, er jeg sikker på at jeg havner i helvetet…. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Å plage seg selv med dommedagstanker vil nok ikke hjelpe deg..... Du bør heller bruke tiden på å finne ut hva som er riktig for deg. Du trenger ikke plage denne gutten med utroskapen din, men fortell ham at du blir fristet når dere har så lite sex som dere har. På egenhånd bør du bestemme det for at så lenge du er sammen med denne gutten må du la være å se på andre gutter (ikke bokstavelig da) Men hvis du kjenner at du er i "flørtehumør" så ikke oppsøk fristelsene, men gjør et eller annet....skriv et brev til samboeren din om at du er glad i ham eller noe. Men det er ditt ansvar å holde deg på matta, og det klarer du ikke hvis du ikke aktivt går inn for å være tro... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoo Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Enten får du ett liv med en god venn og lite sex, eller du kan følge følelsene dine og finne en du har det litt bedre med =) Samboeren din fortjener sikkert å ha en som ikke til stadighet forelsker seg i andre, selv om han ikke vet noe om det. Men jeg skjønner det er vanskelig, så husk at du har 1 liv å gjøre det beste ut av...Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hmmmm, 4 ganger i året?? Mulig at han har noen på si da?? Eller er usikker på legningen sin? 4 ganger er lite! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utro jente Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hmmmm, 4 ganger i året?? Mulig at han har noen på si da?? Eller er usikker på legningen sin? 4 ganger er lite! Ja, 4 ganger i året er LITE! Jeg er 25 år og han er 30, så det kan ikke ha noe med alderen å gjøre! Med X`en min hadde vi sex omtrent hver dag. I begynnelsen av forholdet tenkte jeg faktisk tanken om han kunne være homofil. Siden han er ganske feminin. Men jeg vet ikke... Hvorfor er han sammen meg meg om han skulle være det? Tror ikke han er utro, for vi er veldig mye sammen. Er alltid ute sammen og sånn, så han kan rett og slett ikke få tid til det! Ikke jeg heller... Da jeg var utro, var en gang da vi hadde vært utenbys. Jeg tok fly hjemover en dag tidligere pga. plassmangel på flyet... Så jeg har heller ikke sjans til å være notorisk utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kire68 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ja, 4 ganger i året er LITE! Jeg er 25 år og han er 30, så det kan ikke ha noe med alderen å gjøre! Med X`en min hadde vi sex omtrent hver dag. I begynnelsen av forholdet tenkte jeg faktisk tanken om han kunne være homofil. Siden han er ganske feminin. Men jeg vet ikke... Hvorfor er han sammen meg meg om han skulle være det? Tror ikke han er utro, for vi er veldig mye sammen. Er alltid ute sammen og sånn, så han kan rett og slett ikke få tid til det! Ikke jeg heller... Da jeg var utro, var en gang da vi hadde vært utenbys. Jeg tok fly hjemover en dag tidligere pga. plassmangel på flyet... Så jeg har heller ikke sjans til å være notorisk utro. Jeg tror nok du må avfinne deg med at du har en ASEKSUELL mann. Noen mennesker er "koblet" slik at de ikke tenker på sex, selv om PAMELA hadde stått naken med et tungt blikk og sperret for tippekampen. Jeg hadde selv en kone som aldri tok initiativet til sengehygge / kjøkkenhygge / dusjhygge i det hele tatt. Til slutt, blir du sprø av mangel på fysisk nærhet, det er ikke nok for noen å bare prate og gjøre ting sammen. Venner finnes det nok av. Du er nok ingen billig tøyte, men kun ei jente som endelig fant en mann som tente på deg. Sex er limet i ett forhold, uten fysisk tiltrekningskraft, hva er da vitsen. Penger er ingen nødvendighet, maten kan du lage selv, bilen fikses på verksted, vennene beholder du (hvis de er noe å spare på), kondomeriet og LEKshop har mye kjekt du kan kose deg med mens du er på jakt etter drømmemannen, som virkelig har lyst til å knu**e deg både titt og ofte. Lykke til og kom deg ut av dette før det blir barn av det, da blir det verre, garantert ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utro jente Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg tror nok du må avfinne deg med at du har en ASEKSUELL mann. Noen mennesker er "koblet" slik at de ikke tenker på sex, selv om PAMELA hadde stått naken med et tungt blikk og sperret for tippekampen. Jeg hadde selv en kone som aldri tok initiativet til sengehygge / kjøkkenhygge / dusjhygge i det hele tatt. Til slutt, blir du sprø av mangel på fysisk nærhet, det er ikke nok for noen å bare prate og gjøre ting sammen. Venner finnes det nok av. Du er nok ingen billig tøyte, men kun ei jente som endelig fant en mann som tente på deg. Sex er limet i ett forhold, uten fysisk tiltrekningskraft, hva er da vitsen. Penger er ingen nødvendighet, maten kan du lage selv, bilen fikses på verksted, vennene beholder du (hvis de er noe å spare på), kondomeriet og LEKshop har mye kjekt du kan kose deg med mens du er på jakt etter drømmemannen, som virkelig har lyst til å knu**e deg både titt og ofte. Lykke til og kom deg ut av dette før det blir barn av det, da blir det verre, garantert ! Så godt å få slike svar! :-) Det lettet mitt hjerte... Tusen takk! Tror jeg skal tenke helt seriøst på hva jeg skal gjøre. Tror ikke det blir noe problem med barn. Han har sagt at han ikke vil ha det. Men jeg vil ha det da. En gang, når jeg blir klar! :-) Men jeg vil så klart ha barn med en mann som ønsker det like sterkt som meg. Det er så godt å være her på DOL. Man får objektive svar, samtidig som man ser at du ikke er alene... Klemmer til dere alle sammen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvorfor er det bare 4 ganger i året? Vet han at du vil ha mer, eller kan han være redd for å mase? Har dere diskutert dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-250437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har hatt det AKKURAT sånn som deg i et forhold. Vr sammen med en aseksuell mann. Det var utrolig slitsomt, og jeg var glad for at jeg gjorde det slutt - etterpå. Selv om det gjorde vondt å dumpe noen pga mangel på sex. MEN: Det var det eneste riktige å gjøre. Kan ikke leve et helt liv uten sex med partneren sin - det går bare ikke. Selv om det gjør veldig vondt å dumpe noen, særlig pga venner og leil. Men bedre det enn å leve slik et helt liv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58750-jeg-er-en-billig-t%C3%B8yte/#findComment-251176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.