Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 For 2 uker siden ble det slutt med kjæresten og meg. Det ble slutt fordi jeg sa klart i fra om hvordan jeg ikke ville ha det mer. Det tålte han ikke, og gjorde det impulsivt slutt med meg der og da. Etter dette har han ringt og lagt igjen en beskjed på min svarer som var så grusom og utagerende, og han la ut om hvor lykkelig han var etter å ha blitt fri fra meg (dette var 3 dager etter bruddet). Han har ikke fått respons på den meldingen. Ei heller har jeg tatt tlf når den har ringt i ettertid, for det har den gjort. Hver dag har han ringt. Nå er det 2 uker siden, og han ringer fremdeles noen ganger daglig. Men bare på hjemmetelefonen. Han ringer ikke på mobilen, for der vet han vel at jeg kan se hvem som ringer. Og hjemme har jeg fått display, men det vet han ikke. Men det forundrer meg likevel. Han kunne ringt jobben. Der har jeg ikke display. Hva er det som skjer? Hvorfor ringer han så mye? Han sender ikke sms heller, bare ringer og ringer hjemme. Forstår ikke hva som skjer i hans hode... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Vel, hvis du tar telefonen så får du jo svar på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Vel, hvis du tar telefonen så får du jo svar på det! Mitt innlegg ble noe misvisende. Jeg har lagt det samme inn på psykiatri-forumet, og har der lagt til at han har borderline/psykopat. Det er en grunn for at jeg ikke tar telefonen. Han er svært aggressiv, og jeg beskytter meg på denne måten. Det jeg prøver finne ut av , er hva som skjer i hodet på slike mennesker etter et brudd...men det kom ikke frem her. Å ta telefonen er totalt uaktuellt. men takk for tips ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shallow_Hal Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er vel ikke første gangen du lurer på hva som skjer i hodet hans? La det være med det, det er ikke alle mysterier vi vil få svar på. Eller trenger svar på... Han gir seg nok når han er blir lei. Eller så kan du si at han ikke trenger å ringe mer, og legge på. Du trenger i hvertfall ikke ta ham tilbake. Om han virkelig angret seg, ville du nok ha sett ham. Eller kanskje fått en bukett blomster, med et lite kort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Mitt innlegg ble noe misvisende. Jeg har lagt det samme inn på psykiatri-forumet, og har der lagt til at han har borderline/psykopat. Det er en grunn for at jeg ikke tar telefonen. Han er svært aggressiv, og jeg beskytter meg på denne måten. Det jeg prøver finne ut av , er hva som skjer i hodet på slike mennesker etter et brudd...men det kom ikke frem her. Å ta telefonen er totalt uaktuellt. men takk for tips ;-) Ja, så det nå. Det forandrer jo saken. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Det er vel ikke første gangen du lurer på hva som skjer i hodet hans? La det være med det, det er ikke alle mysterier vi vil få svar på. Eller trenger svar på... Han gir seg nok når han er blir lei. Eller så kan du si at han ikke trenger å ringe mer, og legge på. Du trenger i hvertfall ikke ta ham tilbake. Om han virkelig angret seg, ville du nok ha sett ham. Eller kanskje fått en bukett blomster, med et lite kort? Nei det er ikke første gangen jeg lurer på hva som foregår... Og jeg tror du har helt rett. Hadde han angret seg, så hadde jeg sett ham eller fått en bukett blomster. Akkurat slik har jeg tenkt også. Fint at du tenkte det samme. Du virker som en person med livserafring og visdom. Gla du er her på DOL. Jeg har fått mye "glede" av deg. Så vet du det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shallow_Hal Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Nei det er ikke første gangen jeg lurer på hva som foregår... Og jeg tror du har helt rett. Hadde han angret seg, så hadde jeg sett ham eller fått en bukett blomster. Akkurat slik har jeg tenkt også. Fint at du tenkte det samme. Du virker som en person med livserafring og visdom. Gla du er her på DOL. Jeg har fått mye "glede" av deg. Så vet du det. :-) Det var da voldsomt snille ord Jeg kan la meg smigre jeg.... Vennligst finn deg en fyr som setter pris på deg, og vet hvordan det skal vises. Det er dine valg som avgjør om du vil bli lykkelig her i livet. Så selv om mange valg vil være feil, både for deg og alle andre. Så kan man velge igjen dagen etter! Det sa en gang en liten frosk til meg... Lykke til videre, og ha en kjempefin sommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-250468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sammesituasjon Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ett år har gått, hvordan taklet du det? hva skjedde videre? Hva fant du ut? Jeg lurer , fordi jeg nå er i samme situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-631926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hun som skrev innnlegget for 1 år siden Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Ett år har gått, hvordan taklet du det? hva skjedde videre? Hva fant du ut? Jeg lurer , fordi jeg nå er i samme situasjon. OI, nå ble jeg utrolig overrasket. Tenk at noen finner mitt inlegg - og svarer på det ETT år etter?! :-) Du har vel antakelig funnet det ved å søke etter spesielle tema... Anyway, jeg skal fortelle deg hvordan alt har gått jeg....Men jeg må si at dette ble helt utrolig merkelig for meg at du skrev dette innlegget til meg, for IDAG er dagen da det ble slutt mellom meg og eksen...Og jeg har feiret det i kveld! det sier vel litt? Ok, så til det du spør om: Helt praktisk, hva skjedde? Vel, han fortsatte å ringe og ringe i ca en mnd etter at dette innlegget ble skrevet. Jeg gjorde da noen drastiske endringer. Jeg byttet tlfnr både på mobilen og på hjemmetlfen. Og disse gjorde jeg til Hemmelige nr, slik at det er umulig for ham å få tak i dem. Og jeg hadde jo også skaffet display på hjemmetelefonen min etter en stund, så jeg så at han hadde ringte meg nokså mye - før jeg altså gikk hen og byttet tlfnr. Da ble det til slutt stille....Men alle telefonene, sms'ene og alt kaoset og all terroren han drev med, var utrolig belastende. Den ene dagen elsket han meg og ville ha meg tilbake (han la inn beskjeder på svareren, pluss sendet sms), den neste hatet han meg. Iallefall - det tok slutt da han ikke kom noen vei hos meg, Jeg svarte ham jo aldri, og etterhvert når nr mitt ble byttet, da fikk jeg virkelig mer fred i sjelen. Du aner ikke hvor deilig det var å slippe å frykte at han skulle plage meg...selvom jeg skvatt hver gang det ringte i omtrent et halvt år etterpå.... Enda skvetter jeg i blnat når telefonen ringer. Det han gjorde mot meg etter bruddet, har satt dype spor. men det jeg ikke fortalte i mitt innlegg her for ett år siden, var hele forhistorien. Jeg la kun frem selve tlf-problemet med at han ringte og plagde meg....jeg orket ikke utbrodere noe mer, Nå kan jeg jo godt, siden du spør meg, fortelle deg at denne mannen jeg var sammen med, var en psykopat. Slapp av, jeg vet godt at man ikke skal bruke det ordet om mennesker som om det var et skjellsord. Jeg vet GODT hva en psykopat er, har forsket og studert tema - og har altså vært utsatt for en...Jeg ble slått og misbrukt både psykisk og fysisk...Det psykiske var nesten verst, og som jeg har skrevet her - det fortsatte etter bruddet. Så for å svare på ditt såpørsmål om hva jeg "fant ut", så må det vel bli nettopp det - at gutten virkelig var forstyrret. Det ser jeg helt helt klart den dag i dag, men når man er midt i det ser man det ikke alltid....Men det demret etter bruddet... Jeg vet ikke om du egentlig spør meg konkret om råd, men hvis det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe, så spør meg igjen. jeg håper ikke du er utsatt for en som er psyk, men at du "kun" nå er borti en forskrudd eller besatt kjæreste...som etterhvertr vil gi slipp på deg. Ikke gi etter for ham iallefall...ikke gi næring til ham. Gir du næring, så blomstrer han, ikke sant? Tror du skjønner hva jeg mener. Lykke til iallefall. Hilsen ei som har brukt året som er gått på å komme seg på bena igjen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-633805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sammesituasjon Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 OI, nå ble jeg utrolig overrasket. Tenk at noen finner mitt inlegg - og svarer på det ETT år etter?! :-) Du har vel antakelig funnet det ved å søke etter spesielle tema... Anyway, jeg skal fortelle deg hvordan alt har gått jeg....Men jeg må si at dette ble helt utrolig merkelig for meg at du skrev dette innlegget til meg, for IDAG er dagen da det ble slutt mellom meg og eksen...Og jeg har feiret det i kveld! det sier vel litt? Ok, så til det du spør om: Helt praktisk, hva skjedde? Vel, han fortsatte å ringe og ringe i ca en mnd etter at dette innlegget ble skrevet. Jeg gjorde da noen drastiske endringer. Jeg byttet tlfnr både på mobilen og på hjemmetlfen. Og disse gjorde jeg til Hemmelige nr, slik at det er umulig for ham å få tak i dem. Og jeg hadde jo også skaffet display på hjemmetelefonen min etter en stund, så jeg så at han hadde ringte meg nokså mye - før jeg altså gikk hen og byttet tlfnr. Da ble det til slutt stille....Men alle telefonene, sms'ene og alt kaoset og all terroren han drev med, var utrolig belastende. Den ene dagen elsket han meg og ville ha meg tilbake (han la inn beskjeder på svareren, pluss sendet sms), den neste hatet han meg. Iallefall - det tok slutt da han ikke kom noen vei hos meg, Jeg svarte ham jo aldri, og etterhvert når nr mitt ble byttet, da fikk jeg virkelig mer fred i sjelen. Du aner ikke hvor deilig det var å slippe å frykte at han skulle plage meg...selvom jeg skvatt hver gang det ringte i omtrent et halvt år etterpå.... Enda skvetter jeg i blnat når telefonen ringer. Det han gjorde mot meg etter bruddet, har satt dype spor. men det jeg ikke fortalte i mitt innlegg her for ett år siden, var hele forhistorien. Jeg la kun frem selve tlf-problemet med at han ringte og plagde meg....jeg orket ikke utbrodere noe mer, Nå kan jeg jo godt, siden du spør meg, fortelle deg at denne mannen jeg var sammen med, var en psykopat. Slapp av, jeg vet godt at man ikke skal bruke det ordet om mennesker som om det var et skjellsord. Jeg vet GODT hva en psykopat er, har forsket og studert tema - og har altså vært utsatt for en...Jeg ble slått og misbrukt både psykisk og fysisk...Det psykiske var nesten verst, og som jeg har skrevet her - det fortsatte etter bruddet. Så for å svare på ditt såpørsmål om hva jeg "fant ut", så må det vel bli nettopp det - at gutten virkelig var forstyrret. Det ser jeg helt helt klart den dag i dag, men når man er midt i det ser man det ikke alltid....Men det demret etter bruddet... Jeg vet ikke om du egentlig spør meg konkret om råd, men hvis det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe, så spør meg igjen. jeg håper ikke du er utsatt for en som er psyk, men at du "kun" nå er borti en forskrudd eller besatt kjæreste...som etterhvertr vil gi slipp på deg. Ikke gi etter for ham iallefall...ikke gi næring til ham. Gir du næring, så blomstrer han, ikke sant? Tror du skjønner hva jeg mener. Lykke til iallefall. Hilsen ei som har brukt året som er gått på å komme seg på bena igjen.... ..du har ikke en mailadresse jeg kan nå deg på?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-636144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hun som skrev innlegget for 1 år siden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ..du har ikke en mailadresse jeg kan nå deg på?? Beklager, jeg gir ikke ut mail-adressen min sånn i all offentlighet. Fortell meg heller mer her hvis du kan? ..Jeg forstår at det må være noe gjenkjennende i dette, siden du ønsker kontakt... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-638174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sammesituasjon Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Beklager, jeg gir ikke ut mail-adressen min sånn i all offentlighet. Fortell meg heller mer her hvis du kan? ..Jeg forstår at det må være noe gjenkjennende i dette, siden du ønsker kontakt... :-) Alt. Vil ikke brette ut her. Jeg skal opprette en hotmailadresse litt senere så kan du evt ta kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-639497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ett år etter.. Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Alt. Vil ikke brette ut her. Jeg skal opprette en hotmailadresse litt senere så kan du evt ta kontakt. Alt er gjenkjennende? Hm, i såfall så gjennomgår du et helvete akkurat nå. Gi meg din hotmail adresse evt, så tar jeg kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58759-han-ringer-og-ringer/#findComment-639758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.