Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med selvstikking med puregonpen, og akkurat da jeg syntes jeg var blitt så flink gikk det galt - dvs jeg skal ha 50 ie, og det var ikke nok igjen i pennen.

Jeg har selvsagt lest i bruksanvisningen, men jeg skjønte ikke dette: Hva skal jeg stille pennen inn på når jeg skal ta og "etterfylle" med ny ampull? Den står nå på prikken etter 25...

Kan jeg bruke den samme kanylen en gang til ?

Håper noen kan svare!! Skulle satt sprøyta for lenge siden, så jeg blir litt stressa nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58786-puregonsprsm-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg hadde samme problem med puregon, at jeg gikk tom før jeg trodde jeg skulle...

Bytt ampulle og kanyle, og still sprøyta på det den stod på da du gikk tom (ett hakk etter 25, var det ikke??)

Jeg er sikker på at dette går helt greit!

lykke til!

Tusen takk for svar! Jeg trodde det skulle være en del ekstra i ampullen, derfor tok jeg sjansen, men det var jo så lite at det ikke var verdt det. Og så trodde jeg at pennen viste hvor mye jeg hadde tatt, ikke hvor mye jeg hadde igjen.... Da var det jo ikke noe vanskelig da! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58786-puregonsprsm-haster/#findComment-250637
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...