Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Dette er egentlig besvart et utall ganger tidligere...

Ta det med ro!

Bruk glidekrem.

Det er ikke meningen at det skal gjøre vondt. Om han ikke skjønner det, har han og du et problem.

Som en liten fotnote: Det kan være en medisinsk tilstand. Oppsøk lege!

Dette er egentlig besvart et utall ganger tidligere...

Ta det med ro!

Bruk glidekrem.

Det er ikke meningen at det skal gjøre vondt. Om han ikke skjønner det, har han og du et problem.

Som en liten fotnote: Det kan være en medisinsk tilstand. Oppsøk lege!

Hei, Shallow, takk for svar

Jeg vet at dette er besvart før, men problemet er at de svarene sier ingen ting som er til nytte for meg!

Jeg og vi tar det veeeldig med ro (selve penetreringen tar sikkert mellom 5 og 10 min!), bruker masse glid, både jeg og han. Men når han da er inne, har det allerede blitt sårt inni meg, og det er bare vondt. Har prøvd å "bane vei" med en dildo først, men det hjelper bare litt, og han er litt større enn den.

Jeg håper Shallow eller andre kan si noe fornuftig om dette, for det gjør meg gal, og sex blir mye mer teknisk enn lidenskapelig...slett ikke bra.

Hilsen

Gjest Shallow_Hal

Hei, Shallow, takk for svar

Jeg vet at dette er besvart før, men problemet er at de svarene sier ingen ting som er til nytte for meg!

Jeg og vi tar det veeeldig med ro (selve penetreringen tar sikkert mellom 5 og 10 min!), bruker masse glid, både jeg og han. Men når han da er inne, har det allerede blitt sårt inni meg, og det er bare vondt. Har prøvd å "bane vei" med en dildo først, men det hjelper bare litt, og han er litt større enn den.

Jeg håper Shallow eller andre kan si noe fornuftig om dette, for det gjør meg gal, og sex blir mye mer teknisk enn lidenskapelig...slett ikke bra.

Hilsen

Prøve med en større dildo kanskje?

Eller be han ta på kondom, den er litt glattere.

Men du binder deg sikkert når du tenker på at det skal gjøre vondt. Og da gjør det vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...