Gå til innhold

Jeg trenger noen til å betale regninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Klart han droppet deg dersom det eneste du kunne tilby var sex. Da skulle du vært jævli god i senga.

Kanskje han har funnet noen han elsker og som elsker han. Og ikke noen som bare ser på han som en skal betale regningene.

Dersom dette innlegget ikke var en spøk så håper jeg du forblir alene resten av livet med dårlig råd og ingen venner.

Annonse

nøffelinøff

For å snu litt på saken: noen kvinner (ikke alle) mener at sex er det eneste de har å by på, så når mannen ikke vil ha henne i senga lenger, føler hun at hun ikke er noe verd mer.

ja, jeg føler meg akkurat sånn.

sex, sex, sex.

det er det eneste jeg kan!

Annonse

Gjest Shallow_Hal

He He Årets innsamling aksjon..

Her vet man i hvertfall at det går til en 'trengende' person, og at det ikke forsvinner i en eller annen administrasjon. :)

Skal vel kanskje ikke nevne hva slike personer som gir sex for penger kalles på folkemunne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...