Gå til innhold

Jeg trenger noen til å betale regninger

Anbefalte innlegg

Gjest Sviktet
Skrevet

Han gikk fra meg, og nå trenger jeg noen til å betale regningene mine ! Det eneste jeg hadde å by på var sex, og nå er han gått lei. Han har funnet en annen å betale regninger for !!

Skrevet

Du høres så romantisk ut.

Nesten så jeg blir kåt.

petter smart
Skrevet

Klart han droppet deg dersom det eneste du kunne tilby var sex. Da skulle du vært jævli god i senga.

Kanskje han har funnet noen han elsker og som elsker han. Og ikke noen som bare ser på han som en skal betale regningene.

Dersom dette innlegget ikke var en spøk så håper jeg du forblir alene resten av livet med dårlig råd og ingen venner.

Skrevet

Du høres så romantisk ut.

Nesten så jeg blir kåt.

Blir du kåt av romantikk?

Gjest Shallow_Hal
Skrevet

Kanskje vi skulle begynne med kronerulling?

Skrevet

Kanskje vi skulle begynne med kronerulling?

He He Årets innsamling aksjon..

Gjest Guffen
Skrevet

For å snu litt på saken: noen kvinner (ikke alle) mener at sex er det eneste de har å by på, så når mannen ikke vil ha henne i senga lenger, føler hun at hun ikke er noe verd mer.

Gjest retvizan
Skrevet

Blir du kåt av romantikk?

SDD er litt av en pervo. Han blir kåt av regninger.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

SDD er litt av en pervo. Han blir kåt av regninger.

Da må han bli megakåt av denne på kr 270.000 fra skattefogden i Oslo og Akershus !

Gjest retvizan
Skrevet

Da må han bli megakåt av denne på kr 270.000 fra skattefogden i Oslo og Akershus !

*Hi-ick*

Er det noe som dumpa ned i postkassen din???

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Hi-ick*

Er det noe som dumpa ned i postkassen din???

Har ramman inn. Arveavgift.

nøffelinøff
Skrevet

hvaaaaa med å jobbe selv?

dette må være tull......men hvis du er vant til å tilby seg for at noen skal betale regningene dine så kan du jo gå på strøket.

nøffelinøff
Skrevet

For å snu litt på saken: noen kvinner (ikke alle) mener at sex er det eneste de har å by på, så når mannen ikke vil ha henne i senga lenger, føler hun at hun ikke er noe verd mer.

ja, jeg føler meg akkurat sånn.

sex, sex, sex.

det er det eneste jeg kan!

Skrevet

Du bør perfeksjonere sex'en - den var tydeligvis for dårlig. Fy deg.

Gjest Shallow_Hal
Skrevet

He He Årets innsamling aksjon..

Her vet man i hvertfall at det går til en 'trengende' person, og at det ikke forsvinner i en eller annen administrasjon. :)

Skal vel kanskje ikke nevne hva slike personer som gir sex for penger kalles på folkemunne?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva med denne : Det eneste jeg trenger er en til å betale regningene mine, resten klarer jeg selv !

Skrevet

Har vært litt naiv , jeg, forstår jeg. Betaler regningene mine selv. Men det skal det bli slutt på, .............. e l l e r s !!

Skrevet

Har vært litt naiv , jeg, forstår jeg. Betaler regningene mine selv. Men det skal det bli slutt på, .............. e l l e r s !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...