Gå til innhold

til gutter og jenter om voldtekt..

Anbefalte innlegg

nøffelinøff

leste noen svar her på et innlegg hvor det ble kommentert om voldtekt, og ble litt forbanna når jeg leste hvor lett noen tok på temaet.

voldekt handler sjelden om sex, men det handler om at overgriperen vil ha makt og se frykt.

en voldtekt er sjelden slik at man kler tøyet pent av, stikker tissen forsiktig inn og er ferdig på ett minutt...

jeg kjenner jomfruer på 14 år som er blitt voldtatt og mishandlet på det groveste i timesvis til sengen er full av blod.

noen blir voldtatt og mishandlet til de er bevisstløse og våkner i en pøl av sitt eget blod, urin og avføring.

noen blir voldtatt med store gjenstander som gjør at de må opereres og mister evnen til å få barn.

noen blir voldtatt med smittebærere og må dø av sykdommen de er påført.

det er ikke bare det at noen forgriper seg på deg seksuelt som er ille, man får en sterk dødsangst og blir nedverdiget og truet av voldtektsmannen.

Jeg er ikke blitt voldtatt, men er livredd for det- som mange andre jenter.

jeg har diskutert voldtekt med bekjente og vet at jeg ville fått mer sympati om noen hadde stjelt veska mi enn om jeg hadde blitt voldtatt.

og det synes jeg er helt sykt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58917-til-gutter-og-jenter-om-voldtekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Skjønner poenget ditt, men voldtekt trenger ikke være slik at du våkner opp i en pøl av avføring og blod. Hørt om stevnemøtevoldtekt? Hver tredje jente har blitt tvunget til sex - og det er oftest av en de kjenner. Det er også voldtekt, eller hva mener du?

Gjest Maria

Skjønner poenget ditt, men voldtekt trenger ikke være slik at du våkner opp i en pøl av avføring og blod. Hørt om stevnemøtevoldtekt? Hver tredje jente har blitt tvunget til sex - og det er oftest av en de kjenner. Det er også voldtekt, eller hva mener du?

enig med deg.....

nøffelinøff

skjønner ikke at det går an å tvinge til seg sex...

du har nok helt rett i det med "stevnemøtevoldtekt", men det er jo ikke alle som kvalifiserer det som en ille nok voldtekt...

jeg synes strafferammene viser hvor lite seriøst det blir tatt, eller hur?

nøffelinøff

du har nok helt rett i det med "stevnemøtevoldtekt", men det er jo ikke alle som kvalifiserer det som en ille nok voldtekt...

Annonse

Gjest Daisy

Sånn i retten er det vel ikke "ille" nok, men det er jo ikke noe gøy likevel... :0(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...