Gå til innhold

Tar aldri initiativ til kos / sex

Anbefalte innlegg

Min kjæreste tar aldri initiativ til hverken hverdagskos (klem, holde rundt etc) eller sex. Det er alltid jeg som må vise min affeksjon først og dette begynner å irritere meg litt. Trodde det skulle være litt likevekt på dette område i et forhold ( ! ). Har hintet om hva jeg synes om dette flere ganger og til slutt har jeg vært nødt til å si det rett ut at jeg også synes det er godt hvis HUN tar initiativ, men det skjer fortsatt ingen ting. Forholdet er veldig bra ellers, godt sexliv (dersom jeg tar initiativ vel og merke), god kommunikasjon etc. Noe som har noen gode råd å komme med her? Tar imot med stor takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58922-tar-aldri-initiativ-til-kos-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men har opplevd det samme selv, bortsett fra at jeg er jenta. det var de første ukene vi var sammen, eller kanskje til og med de første månedene, at jeg var så utrolig usikker. jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, og det ble til at han hele tiden tok initiativ, mens jeg bare var passiv. var ikke så gøy det, heller, han reagerte jo som deg, lurte på hva som var i veien. etter en tid, da jeg var helt sikker på følelsene mine, ble det mer fart på sakene, og nå er det så bra som det kan bli :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...