Gå til innhold

brun væske etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

-Jeg har nettopp debutert seksuelt. Et døgn etter samleiet kom det en brunlig væske ut fra skjeden min. Jeg trodde at jeg fikk mens en uke for tidlig.. men det var ikke så mye væske, og heller ikke blodfarget.

-Heller ikke kom det blod under samleiet, noe jeg regnet med siden jeg var jomfru?

-Jeg tok dagen etterpå angrepillen norlevo, men tok pille nr. 2 etter 24 timer, vil det si at tabl ikke har noen virkning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58945-brun-v%C3%A6ske-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle blør første gangen, og noen blør bare litt. Den brune væsken kan være blodrester fra dagen før, blod blir brunt når det brytes ned. Pillene vil nok ha en viss virkning, men følg med på når du får mensen! Og husk at stress og bekymring for evt. graviditet kan utsette mensen noen dager. Jeg pleier alltid være litt sen i eksamensperioder, det minsker ikke akkurat stressnivået... ;) Bruk kondom neste gang, så slipper du bekymringene! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...