Gå til innhold

HJELP - jeg klarer ikke å ha sex

Anbefalte innlegg

Gjest 30år

Hei

Kan noen hjelpe meg. Jeg har så veldig problemer med sexlivet mitt - og det går også veldig utover samlivet mitt. JEG KLARER JEG IKKE Å HA SEX LENGER!!!!!!! Jeg er så lei meg for jeg er så utrolig glad i min mann, og jeg synes at det bare blir værre og værre dette her!!! Vi har vært sammen i 8år. For et par år tilbake så hadde jeg ingen problemer med det. Vi hadde sex - ofte og lenge - og jeg skjønner ikke hva som har skjedd! Det er akkurat som jeg har fått en sperre for alt som har med sex å gjøre. Mannen min sier at det er akkurat som om jeg blir "en helt annen person" da han begynner å ta på meg "på den måten". Jeg føler at det begynte med at jeg kanskje hadde en periode hvor jeg var litt lei - også har jeg liksom ikke kommet meg ut av det - det har blitt en ond sirkel - og nå har det blitt et veldig stort problem for oss!!! Jeg har vanskeligheter med å prate om det også, for jeg vet ikke helt HVORFOR det har blitt sånn. Jeg vil så fryktelig gjerne at det skal ordne seg. Jeg har så veldig lyst til å ha lyst! Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til. jeg "stivner" helt. Hva i all verden skal jeg gjøre. Det er ikke mannen min det er noe galt med - det er hodet mitt! Men så lenge jeg ikke alltid har vært sånn - så håper jeg liksom at det skal være noe som det er mulig å komme seg ut av. Hva tror dere? Noen som har liknende erfaringer? Noen som har gode råd? Og hvis jeg får mange gode råd her og de ikke hjelper - hva da? Finnes det noen terapeuter eller noe sånt det går an å gå sammen til for å få det bedre? Hva heter det i tilfelle - og er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan henvende meg? (Bor i Østfold)

men - først og fremst - gi meg gode råd. Hjelp meg å tenke annerledes! Det er akkurat som om hodet mitt skriker NEI NEI når jeg skal forsøke å ha sex! Og sånn har det ikke vært før - det er det som er så innmari rart! PS: Har sjekka alle fysiske ting som kan påvirke sexlysten - hormoner og stoffskifte - alt er i orden, så det har ikke noe med det å gjøre!

Beklager at dette blei langt.... Please gi meg gode råd - mannen min blir veldig lei seg av dette her - han føler at jeg ikke synes han er noe attraktiv lenger og at det er HAN det er noe feil med. Men det har ikke noe med det å gjøre heller. Jeg har nesten gitt opp å finne ut HVORFOR, og jeg vet ikke om det har så mye hensikt å grave seg ned i hvorfor heller! Nå må det sluttes å snakke og tenke tror jeg - og heller gjøre noe for å forandre det! HJELP - PLEASE

- 30år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58957-hjelp-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym

Hei på deg,

Jeg har vært der! Hadde ikke lyst på sex i det hele tatt! Skjønte ingenting...

Men etter en god samtale med terapaut, var det i mitt tilfelle mild vinter depresjon, og komplekser med kroppen. Jeg begynte å ta sol timer, og smørte kroppen inn med deilige oljer etter et bad, for å bli venner med den igjen på en måte..:-)

Etter hvert begynte lystene å komme tilbake,og jeg koste (onanerte) mer. For meg var dette vendepunktet:-) Nå har jeg det helt fantastisk og morsomt:-) Vet ikke om dette hjelper, men det er i værtfall noen tips. Lykke til,og jeg sender med en klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...