Gjest 30år Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Kan noen hjelpe meg. Jeg har så veldig problemer med sexlivet mitt - og det går også veldig utover samlivet mitt. JEG KLARER JEG IKKE Å HA SEX LENGER!!!!!!! Jeg er så lei meg for jeg er så utrolig glad i min mann, og jeg synes at det bare blir værre og værre dette her!!! Vi har vært sammen i 8år. For et par år tilbake så hadde jeg ingen problemer med det. Vi hadde sex - ofte og lenge - og jeg skjønner ikke hva som har skjedd! Det er akkurat som jeg har fått en sperre for alt som har med sex å gjøre. Mannen min sier at det er akkurat som om jeg blir "en helt annen person" da han begynner å ta på meg "på den måten". Jeg føler at det begynte med at jeg kanskje hadde en periode hvor jeg var litt lei - også har jeg liksom ikke kommet meg ut av det - det har blitt en ond sirkel - og nå har det blitt et veldig stort problem for oss!!! Jeg har vanskeligheter med å prate om det også, for jeg vet ikke helt HVORFOR det har blitt sånn. Jeg vil så fryktelig gjerne at det skal ordne seg. Jeg har så veldig lyst til å ha lyst! Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til. jeg "stivner" helt. Hva i all verden skal jeg gjøre. Det er ikke mannen min det er noe galt med - det er hodet mitt! Men så lenge jeg ikke alltid har vært sånn - så håper jeg liksom at det skal være noe som det er mulig å komme seg ut av. Hva tror dere? Noen som har liknende erfaringer? Noen som har gode råd? Og hvis jeg får mange gode råd her og de ikke hjelper - hva da? Finnes det noen terapeuter eller noe sånt det går an å gå sammen til for å få det bedre? Hva heter det i tilfelle - og er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan henvende meg? (Bor i Østfold) men - først og fremst - gi meg gode råd. Hjelp meg å tenke annerledes! Det er akkurat som om hodet mitt skriker NEI NEI når jeg skal forsøke å ha sex! Og sånn har det ikke vært før - det er det som er så innmari rart! PS: Har sjekka alle fysiske ting som kan påvirke sexlysten - hormoner og stoffskifte - alt er i orden, så det har ikke noe med det å gjøre! Beklager at dette blei langt.... Please gi meg gode råd - mannen min blir veldig lei seg av dette her - han føler at jeg ikke synes han er noe attraktiv lenger og at det er HAN det er noe feil med. Men det har ikke noe med det å gjøre heller. Jeg har nesten gitt opp å finne ut HVORFOR, og jeg vet ikke om det har så mye hensikt å grave seg ned i hvorfor heller! Nå må det sluttes å snakke og tenke tror jeg - og heller gjøre noe for å forandre det! HJELP - PLEASE - 30år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58957-hjelp-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-ha-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shallow_Hal Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Onanerer du? Merkelig spørsmål, men jeg mener det er relevant i denne sammenhengen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58957-hjelp-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-ha-sex/#findComment-252450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Søk bistand. Begynn med å kontake fastlegen. H*n vet hvem hva, hvor og hvordan. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58957-hjelp-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-ha-sex/#findComment-252458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei på deg, Jeg har vært der! Hadde ikke lyst på sex i det hele tatt! Skjønte ingenting... Men etter en god samtale med terapaut, var det i mitt tilfelle mild vinter depresjon, og komplekser med kroppen. Jeg begynte å ta sol timer, og smørte kroppen inn med deilige oljer etter et bad, for å bli venner med den igjen på en måte..:-) Etter hvert begynte lystene å komme tilbake,og jeg koste (onanerte) mer. For meg var dette vendepunktet:-) Nå har jeg det helt fantastisk og morsomt:-) Vet ikke om dette hjelper, men det er i værtfall noen tips. Lykke til,og jeg sender med en klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58957-hjelp-jeg-klarer-ikke-%C3%A5-ha-sex/#findComment-252508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.